Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود ولی با توجه به نیازی که به 3 امتیاز بازی داشتیم از اول برای برد به زمین رفته بودیم و مطمئن بودیم دست پر خارج می‌شویم و خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم و کمی جایگاه‌مان در جدول بهتر شد.

وی در مورد گلزنی خودش در دقیقه 94 بازی گفت: همانطور که گفتم تا ثانیه آخر بازی مطمئن بودیم پیروز می‌شویم و اگر من هم گل نمی‌زدم بازیکن دیگری این کار را می‌کرد و فقط زحمت بچه‌های تیم به ثمر نشست و مهم 3 امتیاز بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع گسترش فولاد در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا عنوان کرد: خوشحالم از این اتفاق و ممنونم که به من لطف داشتید. من هم یکی از بازیکنان تیم بودم و تلاشم را برای پیروزی تیم انجام دادم و امیدوارم بازهم در تیم منتخب قرار بگیرم.

زاهدی در مورد دیدار مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم گفت: استقلال تیم خوبی است ولی ترسی از آنها نداریم و به قول آقای کریمی مثل آب خوردن آنها را می‌بریم. همه تیم‌ها مثل هم هستند و ما هم روی نقاط ضعف استقلال به خوبی کار کردیم و به امید خدا دست پر از زمین خارج می‌شویم.

وی در مورد محرومیت تماشاگران استقلال در این دیدار عنوان کرد: همه فکر می‌کنند این موضوع به نفع ماست ولی فوتبال بدون تماشاگر هیجانی ندارد و دوست داشتم مقابل تماشاگران استقلال جلوی این تیم قرار می‌گرفتیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری

پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۸۸ به مصاف استقلال رفت و ابتدا با گل فرهاد مجیدی از آبی‌پوشان عقب افتاد، اما کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی آن بازی بود که کریم باقری با شوتی سرکش یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رسانده و موجب برتری دو بر یک قرمز پوشان برابر حریف سنتی خود شد.

حالا پس از گذشت بالغ بر ۱۴ سال، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که در هنگام برگزاری آن بازی سکان مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت طی گفتگویی اختصاصی با خبرورزشی ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: من برای آقای کریم باقری احترام قائلم، اما شکست خوردن ما در آن دربی مقابل پرسپولیس جزو اتفاقات فوتبال بود. شاید اگر کریم باقری ۱۰۰ مرتبه دیگر هم شوت می‌زد نمی‌توانست دروازه استقلال را باز کند، اما در آن صحنه توپ روی پایش نشست و به گل تبدیل شد؛ به همین خاطر پس از پایان بازی هیچ جریمه‌ای را به خاطر شکست برای بازیکنان استقلال در نظر نگرفتم و اتفاقا با حضور در تمرینات به آنها دلگرمی دادم.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، کریم باقری سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • چگونه به خداوند بیشتر علاقه‌مند شویم؟
  • ادگار داویدز در ایران: دوست داشتم شیراز را ببینم اما نشد / فیلم
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از تیم ملی
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی
  • طهماسبی: حداقل تیم‌مان دوست داشت فوتبال بازی کند!
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد
  • کری‎‌خوانی یامال: می‌بریم تا به رئال نزدیک شویم
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • هاشمی‌نسب: در این دو شب نخوابیدم و استرس داشتم