Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@11:44:59 GMT

جدیدترین تصاویر سریال «سایه‌بان»/عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۸۸۲

جدیدترین تصاویر سریال «سایه‌بان»/عکس

مجموعه‌ جدید «سایه‌بان» به کارگردانی برادران محمودی از روز شنبه، چهارم آذر ماه پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز می‌کند.

داستان سریال سایه‌بان به تهیه‌کنندگی برادران محمودی و با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ و امیدهای آنها طراحی شده است.

این سریال که پخش هرشبی دارد، از شنبه شب ساعت ۲۱ و ۳۰ از شکه دو سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن چاوشی ترانه تیتراژ سریال «سایه‌بان‌» با شعری از حسین صفا را خوانده است.

امین تارخ ، هستی مهدوی ،محمد رضا غفاری ،مجتبی پیرزاده ،محمد ولی زادگان ،رویا جاوید نیا ، افسانه کمالی ،حسام محمودی، سینا مهراد ،افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش علیرضا ثانی فر سجاد دیرمینا، پیمان مقدمی علی غلامی با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی و علی اوسیوند، محمد عمرانی، کامران تفتی و آناهیتا افشار از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «سایه‌بان» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده: «سایه بان قصه ی زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان ، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است، زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان ...»

سایر عوامل سریال عبارتند از: سعید دولتخانی و جمشید محمودی (نویسنده)، جمشید محمودی و نوید محمودی (طرح قصه)،  امیر موسوی (مدیر تصویربرداری)، سعید بجنوردی (مدیر صدابرداری)، نیما جعفری جوزانی (تدوین)، حسین قورچیان (طراحی و ترکیب صدا)، شکیل مظفری (دستیار اول و مدیر برنامه ریزی)، محمدرضا قومی

(طراح چهره پردازی)،  امیرحسین باباییان (طراح صحنه)، سیامک کاری نژاد (طراح لباس)،  مرجان تاجیک (منشی صحنه)، فتاح ذی نوری (عکاس)،  سامان شعشعه (مدیر تولید)،  شیما قنبری (مجری طرح)،  ارشاد محمودی (مشاور تهیه‌کننده) و امیر جهانگیری (مدیر تدارکات).

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم سینمای مستقل مادرید به «برنو» رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «محمد ثریا»، کارگردان فیلم کوتاه «برنو»، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی سینمای مستقل مادرید در کشور اسپانیا شد.  
جشنواره سینمای مستقل مادرید FICIMAD، رویدادی سالانه در اسپانیا است. این جشنواره به دنبال آثاری است که زبان یا ادبیات شفاهی را، نوشتاری، تصویری یا نمادین بررسی می‌کند. این رویکرد شامل کارهای غیرروایی و آوانگارد نیز می‌شود؛ آثاری که روش‌های ارتباط بصری سنتی و فعلی را به چالش می‌کشند و درعین‌حال به عملکرد خود به‌عنوان حالتی برای کاوش روایت و بیان شخصی ادامه می‌دهند. مأموریت و هدف این جشنواره کشف این فیلم‌سازان با استعداد از سراسر جهان و ارائه آثار آنان به عموم، عنوان شده است.
این رویداد 15 مارچ 2024 ( 25 اسفند 1402) در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار شد. 
«برنو» پیش از این جایزه، موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزدی بهترین فیلم‌نامه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و کسب لوح تقدیر و تندیس بخش ملی دومین دوره جشن مهر سینمای ایران نیز شده است.
در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «تفنگ بِرنو، کام مریم و قباد را در شب عروسی‌شان تلخ می‌کند.»
حسن عسگری و کیانا منتجبی بازیگران اصلی این فیلم هستند و پخش بین‌الملل اثر بر عهده نگار فیلم به مدیریت محمد هرمزی است. 
عوامل «برنو»  عبارتند از: 
تهیه‌کننده و کارگردان: محمد ثریا، نویسنده: محمد ثریا و مرتضی شهبازی، تهیه‌ شده در انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج، تدوین: پویان شعله‌ور، صدابردار: سامان شهامت، صداگذار: علی علی‌دوستی، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه‌حسینی، جلوه‌های بصری: بنیامین قچاق، طراح گریم: نوید فرح‌مرزی، مدیر تولید: علی کشاورز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین پورعبدالله، دستیار اول فیلم‌بردار: بهتاش کمه‌زهی، دستیار صحنه: محمد امیدی، دستیار گریم: ترمه فرح‌مرزی، منشی صحنه: مهناز درودی، موسیقی: مجتبی شاداب‌فر، سایر بازیگران: کوروش شاداب‌فر، روح‌الله خالدی، الیاس حسنی، عباس ایمانی، عکاس: صالح بهمن‌آبادی، طراح تیزر تبلیغاتی و پوستر: بهمن قهاری و سلاله سلیمی طاری، استوری‌برد: مرضیه محتشمی‌فر و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

دیگر خبرها

  • پوستر «آسمان غرب» رونمایی شد/ برای مردمت بجنگ!
  • پوستر «آسمان غرب» رونمایی شد/ برای مردمت بجنگ!
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • یک سریال کمدی از اولین روز نوروز پخش می‌شود
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره مادرید به «برنو» رسید
  • جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم سینمای مستقل مادرید به «برنو» رسید
  • سریال «اکازیون» نوروزی شد
  • جدیدترین تصویر سوسانو سریال جومونگ در فرانسه
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد