Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:56:41 GMT

بارش باران در 14 استان کشور

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۱۸۹۰

بارش باران در 14 استان کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مرتضی ضرابی، کارشناس سازمان هواشناسیاظهار داشت: امروز شدت بارش ها در استان های کرمانشاه،ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد،فارس و بوشهر است. بارش در این 7 استان باعث آبگرفتگی معابر می شود. 

وی ادامه داد: امروز برای دامنه زاگرس و البرز مرکزی بارش برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در استان های مازندران، گیلان، اردبیل،آذربایجان شرقی و غربی، تهران، قزوین، البرز و کرمان امروز شاهد بارش باران خواهیم بود. شدت بارش در شهرهای بزرگ به علت الودگی هوا پراکنده و اندک است. 

ضرابی با اشاره به کاهش 12 درجعه ای دما در شمال از امروز، گفت: از اواخر امشب تا روز شنبه دمای هوا در شمال کشور تا 12 درجه کاهش می یابد. 

وی با بیان اینکه خلیج فارس مواج و همراه با بارش شدید پیش بینی می شود، تاکید کرد: در خارک بوشهر روز گذشته 44 میلیمتر باران بارید.

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در شرق و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: در سیستان و بلوچستان دما تا 10 درجه افزایش می یابد. البته این گرما تا روز جمعه ادامه داشته و از شنبه هوا خنک می شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنما‌های طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محور‌های منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفر‌های غیر ضروری خودداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد