Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل و پرتوی در نیروگاه اتمی بوشهر، اظهار داشت: گذشته و امروز انقلاب که مرور می‌کنیم سرشار از افتخار، سربلندی و شعف است.

خرمدل با تاکید بر اینکه هزینه‌های سنگینی برای به اتمام رساندن نیروگاه اتمی صرف شده است، ادامه داد: امروز جوانان ایران ایران اسلامی به دانشی دست یافته‌اند که ما با قدرت می‌توانیم روی پای خود بیایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه اگر دشمنان با قدرت و امکانات کامل به مقابله و دشمنی با ما آمده‌اند بخاطر بمب اتمی نیست، بیان کرد: در منظومه عقیدتی و سیاسی ما بمب اتمی استفاده نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه همه تخریب‌ها و فشارهای استکبار برای این است که ما دانش هسته‌ای نداشته باشیم، گفت: صریح فتوای شرعی مقام معظم رهبری استفاده از بمب اتمی حرام شرعی است.

خرمدل با تاکید بر اینکه در هر مکان و زمانی و هر موقعیتی نظام نیاز به حضور بسیجی داشته باشد آنها حضور فعال دارند، افزود: حوزه حضور بسیج بر اساس نیازمندی‌های نظام متغییر است.

وی با بیان اینکه بسیج در قالب سازمان نمی‌گنجد و هر جایی نیاز به بسیج باشد بسیجی حضور خواهد داشت، تصریح کرد: اگز بخواهیم نظام سرپا بوده و با قدرت به حرکت الهی خود ادامه دهد باید تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیج تنها متعلق به نظام و انقلاب ندارد، خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند سبک زندگی و اداری هر جامعه آزادی‌خواهی در جهان باشد.

خرمدل با بیان اینکه رویکرد انقلاب از تفکر امام و رهبری و به کمک بسیج رو به جلو پیش می‌رود، گفت: تشکیل ارتش چهارصد میلیونی برای اداره جهان اسلام آرزوی امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه هر روزی که دشمنان با شکستی از سوی انقلاب ما مواجه می‌شوند فتنه جدیدی علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند، تاکید کرد: تنها راهکار مقابله با فتنه‌گری‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • چرا روز ارتش؟
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان