Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  متن تکذیبیه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مسعود ذهبیون

مدیرمسئول محترم هفته‌نامه حمل‌ونقل

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در تیتر نخست شماره ۱۳۹ هفته‌نامه حمل‌ونقل در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان با روتیتر «حمل‌ونقل» در گفتگو با عباس آخوندی کم کیفیتی برخی از خانه‌سازی‌های دولتی را بررسی کرد و با تیتر اصلی «سودا گران مهر» بنا بر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها جوابیه زیر ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور مقتضی برای انتشار متن تکذیب مصاحبه نسبت داده‌شده به وزیر راه و شهرسازی وفق قانون مذکور در همان صفحه و ستون را صادر فرمایید.

یادآوری می‌شود در تبصره ۴ ماده مذکور تصریح شده است که «اقدامات موضوع این ماده و تبصره‌های آن نافی اختیارات شاکی در جهت شکایت به مراجع قضایی نمی‌باشد.» و این حق پیگرد قضایی برای وزارت راه و شهرسازی محفوظ است.

همچنین لازم است به عنوان تیتر نخست شماره آینده هفته نامه (شماره ۱۴۰) ؛ با انتشار مطلبی، از خوانندگان خود به خاطر این اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای پوزش بخواهید و به رسانه‌هایی که بازنشر این محتوای کذب را انجام داده‌اند، سریعا اطلاع رسانی کنید.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰ هزار واحدمسکونی نیروهای مسلح/امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن

مراسم واگذاری ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیروهای مسلح و امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در ضمن پانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن، در آیین واگذاری ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیروهای مسلح و نیز امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن میان وزرات راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی مسکن متعهد شده‌اند با کمک دولت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی احداث کنند. بنا به آمار ارائه شده احداث حدود ۲۳۰ هزار واحد از این تعداد آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت از واگذاری زمین تا مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

در مراسم امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث شده به مالکان واگذار شد و عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد.

همچنین در مراسم امروز دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای امضا شد. مهمترین ویژگی این دستورالعمل ورود زمین‌های بلااستفاده نیروهای مسلح با اولویت تامین مسکن خانواده‌های نیروهای مسلح به شبکه زمین کشور است تا بتواند بخشی از نیازها به مسکن در مناطق مختلف را برطرف کند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون تعداد واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن ساخت آنها آغاز شده از ۲ میلیون ۲۴۹ هزار واحد عبور کرده است.

رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح از عناصر و مظهر اقتدار کشور و نظام هستند، گفت: اگر چه تجهیزات نیز در نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد، اما محوری‌ترین عنصر در قدرت و اقتدار این بخش نیروی انسانی است. انگیزه و آرامش نیروهایی انسانی که در میدان عمل آرامش و امنیت کشور را تامین می‌کنند، نقش موثر و مهمی در ارتقای اقتدار، امنیت و آرامش کشور دارد.

رئیسی افزود: با توجه به سهم بالای مسکن در سبد هزینه‌های خانوار، تامین مسکن برای نیروهای انسانی در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به ارتقا و تقویت آرامش و انگیزه خدمت آنان کمک می‌کند و لذا تلاش و همت مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح برای تامین مسکن نیروهای خود با همکاری وزارت راه و شهرسازی بسیار قابل تقدیر است.

رئیس جمهور تفاهمی را که امروز میان وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد، در شتاب بخشیدن به تامین زمین و ساخت واحدهای مسکونی توسط نیروهای مسلح بسیار مفید و راهگشا دانست و با قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، خواستار تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران ساخت مسکن در نیروهای مسلح و دیگر بخش‌ها برای به سرانجام رسیدن نهضت ملی مسکن شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: مولدسازی دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است
  • برترین شهرهای آمریکا در زمینه حمل‌ونقل سازگار با آب‌وهوا
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • عکس/ تیتر آخرین شماره سال روزنامه‌ گل
  • ببینید | وزیر کار پیشنهاد افزایش چند درصدی حقوق کارگران را تکذیب کرد؟
  • خرید پرسپولیس توسط بانک ملی تکذیب شد!
  • محور بجنورد ـ سنخواست با اعطای تسهیلات دولتی ساخته می‌شود
  • توسعه ناوگان سیاست اصلی است/ اگر تولید داخل نبود، باید از ظرفیت واردات استفاده شود
  • ◄ وزارت راه و شهرسازی حامی آزادراه سازی نیست
  • واگذاری ۱۰ هزار واحدمسکونی نیروهای مسلح/امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن