Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@23:58:15 GMT

تصاویری خونبار از نقشه قتل یک زوج +18

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۲۰۰۲

تصاویری خونبار از نقشه قتل یک زوج +18

 خدمتکار خانگی اتیوپیایی که مدتی در خانه زوج لبنانی مشغول به کار بود، طی اقدامی هولناک تلاش کرد این دو نفر را به قتل برساند.

قربانیان  با نام های "شارل ولی سکاف" متولد سال 1952و همسرش "سهی کمال" متولد 1960در ساعت 9 صبح از جانب این جنایتکار مورد حمله قرار گرفتند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی لبنان سهی کمال با وضعیتی فوق العاده اسفناک و بحرانی به بیمارستانی در نزدیکی منزل انتقال داده شد اما بر اثر شدت جراحات وارده ، درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر وی شارل ولی سکاف نیز تحت مراقبتهای ویژه پزشکی در بیمارستان قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ پلیس منطقه الرابیه خدمتکار جانی را دستگیر و پس از گرفتن اعترافات لازم از وی  قرار شد پرونده اش را با دقت مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است؛ محل دقیق رخداد این حادثه رعب انگیز شهرستان المتن نزدیکی استان جبل البنان بوده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟