Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  متن تکذیبیه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مسعود ذهبیون

مدیرمسئول محترم هفته‌نامه حمل‌ونقل

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در تیتر نخست شماره ۱۳۹ هفته‌نامه حمل‌ونقل در تاریخ دوشنبه ۲۹ آبان با روتیتر «حمل‌ونقل» در گفتگو با عباس آخوندی کم کیفیتی برخی از خانه‌سازی‌های دولتی را بررسی کرد و با تیتر اصلی «سودا گران مهر» بنا بر ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها جوابیه زیر ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور مقتضی برای انتشار متن تکذیب مصاحبه نسبت داده‌شده به وزیر راه و شهرسازی وفق قانون مذکور در همان صفحه و ستون را صادر فرمایید.

یادآوری می‌شود در تبصره ۴ ماده مذکور تصریح شده است که «اقدامات موضوع این ماده و تبصره‌های آن نافی اختیارات شاکی در جهت شکایت به مراجع قضایی نمی‌باشد.» و این حق پیگرد قضایی برای وزارت راه و شهرسازی محفوظ است.

همچنین لازم است به عنوان تیتر نخست شماره آینده هفته نامه (شماره ۱۴۰) ؛ با انتشار مطلبی، از خوانندگان خود به خاطر این اقدام غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای پوزش بخواهید و به رسانه‌هایی که بازنشر این محتوای کذب را انجام داده‌اند، سریعا اطلاع رسانی کنید.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول  روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید