Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروهای کتائب اهل‌‌الحق عراق گفت: «اکنون شاهد این هستیم که جبهه مدافعان اهل بیت با حضور اهل تسنن در مقابل جبهه تکفیری‌ها قرار گرفتند.»

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام شیخ قیس الخزعلی فرمانده نیروهای کتائب اهل‌‌الحق عراق که از بارزترین شاخه های نیروهای حشد الشعبی محسوب میشود در جریان اجلاس جهانی اهل بیت و مساله تکفیری‌ها، با تبریک همزمانی این گردهمایی و پیروزی نیروهای مقاومت علیه تکفیری‌های داعش، رو در رویی محبان اهل بیت و جریان تکفیر را یک درگیری ازلی و ابدی نامید و اعلام کرد: «از ابتدای اسلام درگیری بین نیروهای تکفیری و خوارج با محبان اهل بیت به خصوص در زمان امام علی علیه السلام وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خزعلی در این مورد توضیح داد: «در زمان صدر اسلام مذاهب امروزی وجود نداشتند بلکه کسانی که اهل محبت به اهل بیت بودند همواره در جبهه مقابل دشمنان اهل بیت قرار می‌گرفتند.»

فرمانده نیروهای کتائب‌ اهل‌الحق عراق درباره تضعیف تروریست‌های داعش در عراق توضیح داد: «دشمنان در عراق انتظار داشتند که داعش میان مسلمین عراق به اختلاف افکنی بپردازد و سنی‌ها و شیعه‌ها را علیه یکدیگر تحریک کند ولی خداوند اراده کرد که این هدف محقق نشود و اکنون شاهد این هستیم که جبهه مدافعان اهل بیت با حضور اهل تسنن در مقابل جبهه تکفیری‌ها قرار گرفتند. برخی از اهل سنت در جبهه ما حضور دارند و داعش به دشمن واحد همه مردم عراق تبدیل شد.»

قیس‌ الخزعلی ادامه داد: «ما نیاز به تقسیم‌بندی جدیدی در جهان اسلام داریم و آن تقسیم‌بندی میان محبان اهل بیت و تکفیری‌ها است. زیرا محبت اهل بیت از اصول دین است که هر مسلمان معتدل را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.»

وی درباره جهاد مردم عراق علیه تکفیری‌های داعش تاکید کرد: «در چند روز اخیر بقایای داعش از عراق بیرون رفتند و در این مبارزه مسلمانان عراق ثابت کردند که شجاع‌ترین، کریم‌ترین و خالص‌ترین افراد امت اسلامی هستند. پیروزی ما علیه داعش در حقیقت پیروزی محبان اهل بیت علیه سعودی، اسرائیل و آمریکا بود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی چهارشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق» توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این عملیات مقتدرانه نقطه عطفی نه تنها در معادلات منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی بود.

وی ادامه داد: با این حال باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که عملیات «وعده صادق» تنها یک اقدام نظامی تنبیهی در پاسخ به گستاخی‌های رژیم جعلی صهیونیستی بود نه یک عملیات انتقامی گسترده و همه جانبه چرا که مقام معظم رهبری پس از تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در دمشق فرمودند این رژیم به طور حتم تنبیه خواهد شد.

فرمانده لشگر ۲۱ حمزه با تاکید بر اینکه با وجود اجرای این عملیات وارد مواجهه جدی با رژیم کودک کش و موقت صهیونیستی نشده ایم، گفت: عملیات «وعده صادق» با درایت رهبر معظم انقلاب و در سایه وحدت و همدلی همه قوا صورت گرفت و امروز نیروهای مسلح و به ویژه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارند که اگر رهبری اراده کنند هر نقطه‌ای را برای دفاع از کیان ایران اسلامی با خاک یکسان کنند.

کد خبر 6081396

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است