Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید با برنامه ریزی منسجم جایگاه هر نهاد امدادی را در شهر مشخص کنیم تا ضمن جلوگیری از موازی کاری، مانع از تلفات زیاد انسانی در هنگام بروز هر حادثه ای شویم.

عباسعلی جوادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا به سفر مدیریت شهری اصفهان به مناطق زلزله زده غرب کشور اشاره و اظهار کرد: به اتفاق تعدادی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار اصفهان و معاونان او سفری به مناطق زلزله زده داشتم و دراین سفر با فرماندار جوانرود، شهردار ثلاثه باباجانی و استاندار کرمانشاه بازدید و گفتگویی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی پس از وقوع زلزله تأمین سرپناه، غذا و رسیدگی به وضعیت بهداشت زلزله زدگان بسیار مهم است و پس از آن بازسازی این مناطق در اولویت قرار می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به کمک های خودجوش مردمی و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دولت و هلال احمر همه زلزله زدگان به صورت موقت اسکان داده شده اند و ۲ وعده غذا نیز توسط ارتش به آنها داده می شود اما از لحاظ بهداشتی در شرایط مناسبی برخوردار نیستند به همین دلیل در این سفر بنده از سوی نظام پزشکی قول دادم تا سرویس های بهداشتی و حمام در قالب کانکس برای آنها ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان دارای تراکم جمعیتی زیادی است و اگر این واقعه در این شهر اتفاق می افتاد می توانست فاجعه عمیق تری را ایجاد کند در همین راستا به همراه دیگر اعضای شورای شهر تصمیم گرفتیم تا با برنامه ریزی منسجم، جایگاه هر نهاد امدادی را در شهر مشخص کنیم تا ضمن جلوگیری از موازی کاری، مانع از تلفات زیاد انسانی در هنگام بروز هر حادثه ای شویم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • فیزیکدانان، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند!
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان های موازی را مشخص کردند
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه