Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: 19 و 2 دهم میلی متر بارش باران و تگرگ در مدت 24 ساعت گذشته در پارسیان داشته ایم که این بارش هم چنان ادامه دارد.

سجاد قهرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از امروز هم بارش باران در جزیره لاوان آغاز شده است.
وی ادامه داد: ساکنان غرب استان فردا شاهد اوج بارش خواهند بود و از فردا شب هم سامانه فعال بارشی ضعیف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام سازمان اداره کل هواشناسی هرمزگان، سرعت وزش باد در پارسیان به 14 کیلومتر بر ساعت می رسد و رطوبت نسبی هوا 64 درصد است.
هم چنین بیشترین دمای ثبت شده برای پارسیان در 24 ساعت گذشته 30 درجه سانتیگراد و کمترین دمای ثبت شده 21 درجه سانتیگراد است.
بیشترین دمای ثبت شده برای جزیره لاوان در 24 ساعت گذشته 29 درجه و کمترین دما 25 درجه سانتیگراد بوده و دید افقی در این جزیره 500 متر و سرعت وزش باد هفت کیلومتر بر ساعت بوده است.
حاجی آباد با کمترین دمای 12 درجه سانتیگراد خنک ترین شهر هرمزگان در 24 ساعت گذشته بوده و بیشترین دمای ثبت شده برای این شهر 23 درجه سانتیگراد بوده است.
میزان رطوبت نسبی هوای حاجی آباد 34 درصد گزارش شده و سرعت وزش باد در این شهر به هفت کیلومتر بر ساعت می رسد.
سرعت وزش باد در شهر بندرعباس به 14 کیلومتر بر ساعت می رسد و رطوبت نسبی هوای شهر توسط اداره کل هواشناسی هرمزگان 47 درصد اعلام شده است.
بیشترین دمای بندرعباس در 24 ساعت گذشته 28 درجه سانتیگراد و کمترین دمای به ثبت رسیده 20 درجه سانتیگراد بوده است.
اداره کل هواشناسی هرمزگان روز یکشنبه اطلاعیه ای درباره فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه 28 آبان در استان صادر کرده بود که اوج فعالیت آن برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جزایر خلیج فارس و مناطق غربی استان پیش بینی شده بود.
شهرستان پارسیان هرمزگان با 50 هزار نفر جعمیت در فاصله 440 کلیومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان و 25 کیلومتری بزرگترین قطب گازی ایران (پارس جنوبی) واقع شده است.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است. در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان