Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور مدیران و مسئولان شرکت آب و فاضلاب ،اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان استان مرکزی نهمین جشنواره سراسري فراگيري نخستين واژه «آب» برای 270 دانش آموز كلاس اول ابتدايي در کانون امام خمینی شهر اراک و همزمان توسط جامعه همیاران منابع طبیعی برای 128 دانش آموز کلاس اولی 2 مدرسه ابتدایی شهر اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، طراوتی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت با اعلام خبر فوق گفت:این جشنواره همه ساله همزمان با یادگیری واژه آب به عنوان اولین کلمه ای که دانش آموزان فرا میگیرند در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه واژه آب متشکل از حرف اول و دوم حروف الفباي فارسي اولین واژه ایست كه دانش آموزان خواندن و نوشتن آن را فرا مي گيرند افزود: با توجه به اينكه كشور ما در منطقه اي خشك و نيمه خشك واقع شده وحفظ آب براي نسل هاي آينده امری لازم و ضروری است علاوه بر فرهنگسازی مصرف بهینه آب که همه ساله از سوی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب در سطح مدارس استان انجام می شود جشنواره فراگیری نخستین واژه نیز از برنامه های اجرایی این دفتر طی 10 ساله گذشته بوده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از نواختن زنگ آب توسط فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش و قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از برنامه های این جشنواره یاد کرد و افزود: تدریس واژه آب توسط خانم سمیعی آموزگار کلاس اول دبستان صدیقه کبری به صورت نمادین ، اجرای نمایش آب پریا و مسابقه از دیگر برنامه های اجرایی این جشنواره بوده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری ها و تلاش های ادارات کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه فرهنگسازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد با تداوم این همکاری ها نسل آینده با استفاده درست از آب از مواجه شدن با بحران کم آبی جلوگیری نمایند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی با هدف ترویج فرهنگ استفاده از نان سالم در سبد غذایی خانوار در اسکله تفریحی کیش برگزار شد.

برگزاری کارگاه پخت نان برای کودکان و اجرای برنامه‌های شاد ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره گل لاله در اراک
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی در کیش
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه