Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از تارنمای خبری سان، تیم فوتبال بارسلونا امشب (چهارشنبه) در هفته پنجم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف یوونتوس می رود. بارسلونا در این دیدار بدنبال پیروزی است، اما در صورت تساوی هم صدرنشین گروه دی می شود و به یک هشتم نهایی راه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در صورت شکست دادن بارسلونا می تواند به مرحله حذفی صعود کند.
جانلوئیجی بوفون و آندره آ بارتزالی در دیدار یکشنبه مقابل سمپودوریا غایب بودند، اما انتظار می رود نام این دو در ترکیب اصلی تیم ماسیملیانو آلگری قرار گیرد. این دو بعد از حذف ایتالیا در پلی آف جام جهانی مقابل سوئد، در ترکیب تیم قرار نگرفتند.
اکنون آلگری می خواهد بهترین تیم خود را مقابل بارسلونا روانه میدان کند.
بندیکت هوودس که تابستان امسال به یوونتوس ملحق شد، بعد از بهبودی از مصدومیت اولین بازی خود را برای این تیم انجام می دهد.
یوونتوس هیچ نگرانی بابت مصدومیت یا محرومیت بازیکنان خود ندارد. یوونتوس در ماه سپتامبر مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد و اکنون بدنبال نتیجه بهتری است.
از طرف دیگر محرومیت یک جلسه ای جرارد پیکه پایان یافته و کاتالان ها در انتظار بازگشت او هستند.
اما عثمان دمبله به علت مصدومیت همسترینگ که احتمالا تا پایان فصل ادامه دارد، قادر به همراهی بارسلونا نیست.
لیونل مسی در حالی برای بارسلونا به میدان می رود که فقط سه گل از صدمین گل در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.
شکست یوونتوس برای بارسلونا کار آسانی نیست.
شاگردان آلگری معمولا در خانه بر رقبای خود برتری دارند. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته با نتیجه سه بر صفر بارسلونا را شکست دادند. به علت جو ورزشگاه، انرژی تیم به طور طبیعی بالا می رود و کسب یک امتیاز در این ورزشگاه واقعا کار سختی است، چه برسد به سه امتیاز.
از طرف دیگر بازی بارسلونا خیلی عالی نیست. این تیم بعد از عملکرد عالی در نیمه اول دیدار مقابل سه ویا در دو هفته و نیم گذشته، در بازی روز شنبه نمایش ضعیفی مقابل لگانس داشت. با این حال لوئیس سوارز در این دیدار دو گل زد تا بارسلونا با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف یوونتوس برود.
درصورتی که بارسلونا همان بازی را مقابل یوونتوس ارائه کند، تیم میزبان کار آسانی درپیش دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد