Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن بازیگر« دپیکا پادوکان» 31 ساله در فیلمی جنجالی ارتباط بین ملکه هندوها و فاتح مسلمان جنگی مشهور هند را نشان داده است.

این سیاستمدار معتقد است که این فیلم توهین به این سردار هندی و مسلمان بوده است. این در حالی است که برخی دیگر از منتقدان این بازیگر را تهدید کرده اند که با نقش آفرینی در این فیلم به مسلمانان توهین کرده و به زودی بینی این هنرپیشه زیبا را خواهند برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران باید حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تقارن و هم زمانی ماه مبارک رمضان بهار معنویت قرآن با بهار طبیعت را فضل مضاعف دانست که سال گذشته و امسال فرصت ارزشمندی است و با نگاه به بهار طبیعت، ماه رمضان برای اهل ایمان ارزشمند‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به نزدیکی لیالی قدر گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن آن هم در لیله مبارک قدر که درک آن برای خیلی‌ها سخت است، اما حقیقتی در نظام هستی است و شب قدر شب تقدیر امور و شب سرنوشت ساز و تعیین کننده امور آینده یک سال هر انسان مسلمان است که دراین شب‌ها رقم می‌خورد.

امام جمعه قائم شهر تاکید کرد سزاوار است از همه برادران و خواهران اهل ایمان و ملت بزرگ و با فرهنگ ایران و مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند حرمت ماه رمضان و لیالی قدر راداشته باشند و این از نشانه‌های ارزش‌های انسانی یک مسلمان است.

آیت الله معلمی اظهار امیدواری کرد شهروندان مازندران و مسافران و حتی رهگذرانی که عبوری از مازندران می‌گذرند بدانند در مازندران با مردم ولایت مدارش باید حرمت ماه رمضان را حفظ و نگه دارند چرا که ماه رمضان ماه مغفرت است وانسان خواهان مغفرت و آمرزش باید زمینه و اسبابش را فراهم سازد تا آمرزیده شود.

دیگر خبرها

  • ارزش و جایگاه عظیم روزه‌داری از زبان ماموستا محمدپور مدرس مدارس علوم دینی اهل‌سنت ارومیه
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • مسافران باید حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر را حفظ کنند
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • باران عید امسال، پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود