Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل مربوط به طرح‌های مختلف استان در نشستی با مسئولان ملی بررسی شد.

به‌ گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح‌های اشتغالزا در این استان ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری در مرداد ۱۳۹۳ اشاره کرد و افزود: در این سفر مقرر شده تا این استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.
عباسی با اشاره به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری، تصریح کرد: لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مهم با هدف تبدیل این استان به قطب گردشگری کشور، میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی و افزایش درآمدهای اقتصادی اقدام شود.
وی بیان کرد: اجرای تمامی مصوبات حوزه ورزش و جوانان سفر رئیس جمهوری به بام ایران از دیگر خواسته‌‎های مهم مسئولان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌‎رود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرا، تکمیل و بهره‎برداری از راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز به عنوان یکی از طرح‌های ملی مصوب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری است.
وی ادامه داد: در این نشست همچنین حفاظت و مدیریت منابع آب و خاک چهارمحال و بختیاری به صورت کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.
عباسی اظهار کرد: طرح جایگزینی بیمارستان هاجر شهرکرد، طرح تصفیه فاضلاب شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری و همچنین احداث آزاد راه لردگان - دهدز از دیگر موارد مطرح شده در نشست با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری