Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: امنیت پدیده‌ ای روانی و ذهنی است که بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ ها تأثیر می‌گذارد و از طریق آن انجام هرگونه کنش و واکنشی در عرصه حیات فردی و اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امروزه یکی از مشخصه‌های جوامع توسعه یافته، وجود امنیت و احساس امنیت در میان آحاد جامعه است، افزود: امنیت یک نیاز اولیه برای زندگی اجتماعی و جزء مهمی از حقوق شهروندی است که لازمه آن همراهی و همگرائی دستگاه‌ های مختلف متولی امنیت است که نیروی انتظامی نیز جزء یکی از مهمترین این دستگاه ها است.

سرهنگ باقری گفت:اساس اقتدار نیروی انتظامی پذیرش مشروعیت، مقبولیت و مشارکت اجتماعی از سوی مردم، سازمان‌ها و نهادهاست و ایحاد تصویری مطلوب از نیروی انتظامی نقش موثری در قانون گرائی همگانی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به این که کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند، گفت: اجرای ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری سب شده تا نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پررنگ‌تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند.

وی از ابلاغ ۶۱۳ هزارو ۶۷۷ مورد اوراق قضائی و افزایش ۹ درصدی دستگیری متهمان و مجرمان توسط کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های مازندران در ۷ ماه گذشته امسال خبر داد.

سرهنگ باقری افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت‌ های کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ ها شاهد افرایش ۲۳ درصدی کشف سرقت توسط ماموران انتظامی در کلانتری‌ ها و پاسگاه‌ های استان بودیم.

انتهای پیام/ م

برقراری امنیت در جامعه با کلانتری‌ ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند