Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات در استان لرستان، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان آذرماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، منصور احمدی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا پایان آذرماه، خبرداد.

وی با اشاره به اینکه از زمان اعلام فراخوان جشنواره تاکنون شاعران ٢٩ استان کشور، قوی‌ترین آثار خود را جهت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه ارسال کرده‌اند، عنوان کرد: این آثار در دسته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر با موضوع سوره واقعه، شعر عربی، شعر ترکی، شعر کردی و شعر لکی، لری و بختیاری دسته‌بندی شده و مورد داوری قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به این‌که بیش‌از ١٠٠٠ عدد پوستر جشنواره به استان‌ها و ١٠٠ شهر پرجمعیت کشور ارسال شده است، عنوان کرد: در راستای تهیه بانک اطلاعاتی از شعرای کشور در زمینه قرآن و عترت، تاکنون اطلاعات بیش‌از ١٥٠٠ شاعر، جمع‌آوری شده است.

دبیراجرایی جشنواره ملی شعر آیات در لرستان ادامه داد: جهت اطلاع‌رسانی به شعرای کشور کانال جشنواره به آدرس @lor_ayat٩٦ راه‌اندازی شده و شاعران گرانقدر، جهت اطلاع از اخبار جشنواره، می‌توانند به عضویت این کانال درآیند.

وی با اشاره به این‌که شاعران برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیات در لرستان، تا پایان آذرماه ٩٦، زمان دارند، گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به روش‌های بیان شده در فراخوان جشنواره، به دبیرخانه ارسال کنند.

احمدی تأکید کرد: اختتامیه جشنواره دی‌ماه سال ٩٦، با حضور مهمانان وزارتی، برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت مشاهده فراخوان و ارسال آثار به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به آدرسwww.qlr.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه

حمید مهدیون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم ۷) اظهار کرد: بارگذاری آثار در سامانه نشریات دانشجویی از یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: نشریات تک شماره‌ای در جشنواره «قلم ۷» داوری نمی‌شوند

وی ادامه داد: دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند، آثار خود را در سامانه نشریات بارگذاری کنند.

مهدوین با اشاره به داوری جشنواره نشریات دانشجویی قلم ۷ عنوان کرد: زمان داوری مقدماتی و نهایی از اول تیرماه تا ۱۵ مردادماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد آثار بار گذاری شده در سامانه نشریات دانشجویی( قلم ۷) مطرح کرد: تا کنون حدود ۴۵۰ اثر در این سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعداد نشریات شرکت کننده در بخش نشریات برتر حدود ۱۹۴ نشریه است.

وی اضافه کرد: تعداد آثار بار گذاری شده در بخش ویژه جشنواره نشریان قلم ۷ نیز حدود ۳ اثر است. البته متاسفانه تعداد آثار بارگذاری شده در بخش فضای مجازی؛ صفر است.

مهدیون نشریات منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌توانند در جشنواره قلم ۷ شرکت کنند. تعداد کل نشریات انتشار یافته در این بازه زمانی حدود ۵۴۷ نشریه است. البته این آمار شامل نشریات تک شماره‌ای نیز است که تعداد آنها ۲۱۴ است. همچنین تعداد شماره گان منتشر شده در بازه زمانی جشنواره؛ حدود ۱۴۱۲ شماره است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228981 برچسب‌ها جشنواره نشریات دانشجویی قلم

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت