Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور یاری رساندن به زلزله‎زدگان، محموله کمک‌های اهدایی مردم شهرستان کارون به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محموله کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار و نوعدوست شهر شهرستان کارون استان خوزستان به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

این محموله شامل کمک‌های مردم شهر کوت عبدالله و مناطق دیگر شهرستان کارون است که در روزهای گذشته در نقاط مختلف برای یاری رساندن به مردم ساکن مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین محموله اقلام اهدایی از سوی مردم شهرستان کارون استان خوزستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور در استان کرمانشاه است.

آب معدنی، پتو، انواع کنسرو، خوراکی، کفش زنانه و مردانه و بچه گانه، کلاه، انواع لباس گرم، شکر، برنج و زیرانداز از جمله اقلام اهدایی مردم شهرستان کارون به زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه است.

این کمک‌ها از سوی موسسه خیریه حب‌الرسول شهرستان کارون با همکاری سپاه شهرستان کارون، هلال احمر و ستاد بازسازی عتبات عالیات به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

فرمانده سپاه کارون، مسئول جمعیت هلال احمر، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئولان موسسه خیریه حب‌الرسول شهرستان کارون در مراسم ارسال این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

R41468/P1336/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی را در راستای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به جامعه شهروندی در مناطق هشت‌گانه براساس اولویت و فراخور مشکلات و معظلات مناطق، خبر داد.

وی ادامه داد: بر این اساس ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌های سطح شهر، بازسازی مخازن زباله، ترمیم و رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، بازپیرایی فضای سبز شهر در راستای سیما و منظر شهر از منطقه پنج شهرداری کرمانشاه آغاز شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تک‌تک شهروندان کرمانشاه به‌عنوان صاحبان اصلی شهر می‌توانند نقش مؤثری در پاکیزگی محیط شهری داشته و با رعایت و احترام به حقوق شهروندی خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری یاری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • توسعه نخلستان ها در شهرستان کارون 
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد