Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: بعد از تجربیات متعدد شکل گرفته هم اکنون باید همفکری میان آموزش عالی و مدیران برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمدتقی احمدی در پنجمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور (رسیدن به دانشگاه نسل سوم) که در سالن همایش‌های شهید چمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد افزود: مدت‌های زیادی دانشگاه نسل سوم بر سر زبان‌ها افتاده و تلاش‌های متعددی برای رسیدن به این امر شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همفکری و وفاق بین آموزش عالی و مدیران بعد از تجربیات متعدد باید برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم شکل گیرد که البته در این راستا مشکلاتی هم وجود دارد.

احمدی با بیان اینکه آینده درخشانی برای ورود و حضور دانشجویان دانش آموخته و دانشمندان کشور در عرصه خدمت رسانی به جامعه متصور شده است افزود: در طول تاریخ تاکنون مشکلات زیادی در عرصه رسیدن و دستیابی به مدارج علمی وجود داشته، اما مهم این است که از این مشکلات نهراسیم و دانشجویان هم باید بتوانند در عرصه دانشگاه نسل سوم یا همان دانشگاه کارآفرین گام‌های مهمی بردارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود