Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی آلودگی پدیکلوزیس (شپش) با سخنرانی عضو هیات علمی واحد مرند از طرف دانشجویان دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی جمالی گفت: «باید 3 مرتبه در سال تحصیلی مدارس و مهد کودک ها مورد بررسی قرار گیرند اگر یک مورد دیده شود تمام دانش آموزان و خانواده دانش آموزان مبتلا نیز باید مورد بررسی قرار گرفته و موارد جدید سریعا درمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «معاینه موی سر بهتر است زیر نور کافی انجام گیرد و این آلودگی ارتباطی با وضعیت اقتصادی ندارد ازدحام جمعیت باعث می‌شود که شپش بتواند از سری به سر دیگر انتقال پیدا کند. افراد در هر سن و جنس ممکن است آلوده شوند و باید دانش آموز یا فرد مبتلا تا یک هفته از درمان و بعد از درمان روزانه مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وجود آلودگی درمان تکرار شود. در درمان این آلودگی فرد باید از شامپو ولوسیون 1درصد پرمترین بخوبی اثر می‌کند موهای سر را شستشو داده دارو را برروی سر مو و پوست بمالد 10 دقیقه صبر کرده سپس شستشو شود.»

عضو هیات علمی واحد مرند ادامه داد:‌ «درمان شپش سر و عانه شامپو لیندن(گاما بنزن هگزاکلرید 1درصد) (اساس درمان شپش سر یا عانه)-کرم مرطوب کنندهNix (پرمترین 1 درصد): 10دقیقه روی موها –شستشوی مرتب با شامپو- نوبت دوم 1هفته بعد برای نمف های تازه خارج شده از تخم(* choice)- شامپوی RID(پیرترن3 درصد+ پی پرونیل بوتوکساید)(جایگزین)- لوسیون اوید(مالاتیون 0/5درصددر الکل 78درصد) h12-8(مقاوم به پیرترین ها) است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است