Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ساختمان سه طبقه در ستارخان طعمه حریق شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران دراین باره گفت: ساعت 13:35 امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ستارخان به سامانه آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و در ادامه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی سه طبقه و شش واحدی بود که در طبقه همکف آن یک واحد 80 متری دچار آتش سوزی شده بود.
وی در ادامه بیان کرد: آتش از اتاق خواب ها آغاز شده بود و به سرعت در حال گسترش بود، زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند دود و آتش و حرارت از پنجره ها به بیرون می زد و دود زیادی نیز طبقات بالا را فراگرفته بود. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند تن در داخل ساختمان و طبقات بالایی محبوس هستند و در همان واحد که دچار آتش سوزی شده بود یک پیرمرد 90 ساله و یک آقای 50 ساله در همان واحد حضور داشتند و در طبقات بالایی نیز ظاهرا افراد دیگری محبوس شده بودند.
ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش گروه های دیگری را با دستگاه های تنفسی به داخل ساختمان فرستادند و مشغول خارج کردن افراد شدند.


سخنگوی آتش نشانی تهران در ادامه گفت: در نهایت شش نفر از این ساختمان و چهار نفر از طبقات بالایی به همراه همان دو نفری که در واحد حادثه Incident دیده بودند خارج شدند و آن دو نفر دچار دودگرفتگی شدند و تحویل اورژانس شدند اما نفرات بالایی مشکل خاصی نداشتند.
وی گفت: در نهایت آتش سوزی در 14:50 پایان یافت و محل تحویل عوامل انتظامی شد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است