Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:48:50 GMT

جمع آوری زباله های سرگردان از سبز کوه تا هلن

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۴۵۴۱

جمع آوری زباله های سرگردان از سبز کوه تا هلن

به همت دهیاری های دهستان مشایخ و همکاری بخشداری ناغان و اداره محیط زیست شهرستان کیار طبیعت دهستان مشایخ از روستای دوپلان تا دورک از وجود زباله های پراکنده در محیط پاکسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار حیدر مردانی گفت: با توجه به اینکه طبیعت دهستان مشایخ طبیعتی بسیار زیبا و چشم نواز دارد و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران و مسافران از این منطقه بازدید می نمایند یکی از مهمترین مسائلی که باید در این منطقه از استان مد نظر قرار گیرد توجه به بهداشت و نظافت محیط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین راستا با هماهنگی ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان کیار و بخشدار ناغان و همکگاری دهیاری های دهستان مشایخ  زباله های پراکنده در اطراف جاده ها، فضاهای گردشگری و چشم انداز های مشایخ جمع آوری می شود.

وی زمان اجرای این برنامه را روز پنج شنبه دوم آذر ماه اعلام کرد و از علاقمندان دعوت کرد در این برنامه حضور یابند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کیار در ادامه گفت: امیدواریم اجرای اینگونه برنامه ها باعث شود  بهداشت و نظافت و زیبایی محیط بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پیش از این در بخش مرکزی کیار در روز زمین پاک جمع آوری زباله در سطح روستاهای این نقطه از شهرستان کیار انجام شد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک

دریافت 38 MB کد خبر 6085927

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک