Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:26:49 GMT

عکس/ تشییع دو شهید مدافع حرم در گیلان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۴۶۹۷

پیکر دو شهید مدافع حرم، علیرضا نظری و بابک نوری هریس که در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسیدند، با حضور پرشور مردم رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ سرباز بلندبالای وطن

ایسنا/کرمان مرزبانان چشمان همیشه بیداری هستند که حاضرند جانشان را فدا کنند اما ذره‌ای از خاکمان به دست نااهلان نیفتد که مصداق آن خون شهید محمدجواد بیاناتی است که در هنگ مرزی زابل بر زمین ریخته شد. 

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ شاهد پر پر شدن یکی از فرزندان وطن بودیم که در لباس مقدس سربازی و مرزبانی خونش به زمین ریخت تا پرچم سه رنگ همچنان در نقطه نقطه مرزهای کشورمان برافراشته باشد.

امروز ۲۹ اسفندماه پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه محمدجواد بیاناتی بر دستان مردم روزه‌دار در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و تا آرامگاه ابدی‌اش بدرقه شد. 

شهید مرزبان افتخار این مرز و بوم

فرماندار جیرفت در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید بیاناتی در گفت و گو با ایسنا، شهدای مرزبانی را نماد مردانگی دانست و گفت: مرزبانان خط نگهداران امنیت و آرامش جامعه هستند و در آن لحظاتی که همه در کنار خانواده‌هایشان در آرامش و آسودگی بودند، گلوله‌ای قلب شهید مرزبان را هدف قرار داد و با مظلومیت به شهادت رسید. 

احمد بلندنظر پاداش شهدا را بهشت ابدی و عزت اخروی دانست و افزود: وجود خاکی ما در حد قدردانی از جایگاه رفیع شهدا نیست اما باید در حد توان و در هر جایگاهی که هستیم پاسدار خون و راه شهدا باشیم. 

وی با ابراز همدردی با خانواده معظم شهید بیاناتی اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و با تکریم آنها باید گوشه‌ای از دین خود را ادا کنیم. 

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت به دشمنان هشدار داد که انتقام خون‌های بر زمین ریخته شده جوانان برومندمان را خواهیم گرفت و افزود: نیروی انتظامی و رده‌های آن همیشه در صحنه‌های مختلف با فدا کردن جان خود در حال خدمت است اما دشمنان از مجازات و انتقام پس دادن در امان نخواهند بود. 

به گزارش ایسنا، پیکر شهید سرباز وظیفه محمد جواد بیاناتی که یکشنبه شب در حین گشت زنی در هنگ مرزی زابل به شهادت رسید، صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، رده های نظامی و انتظامی در بخش اسفندقه جیرفت تشییع و در زادگاهش روستای باغ نایب به خاک سپرده شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • تشییع شهید بیاناتی در اسفندقه جیرفت
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید رضایی هرندی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول