Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی کیا عضو هیات مدیره پرسپولیس نمی‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز بود که سایتهای خبری از احتمال حضور مهدوی کیا و وحید هاشمیان در هیات مدیره پرسپولیس خبر دادند اما باخبرشدیم:

قرارداد دو ساله کیا با هامبورگ مانع از این شد که او پاسخ مثبت بدهد.البته مهدی همزمان در آلمان تحصیل دانشگاهی را هم شروع کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواهد وارد مدیریت ورزشی شود و نیاز به تحصیلات آکادمیک را هم برای خود ضروری می داند. او مسیر درستی را در پیش گرفته و می خواهد روزی به پرسپولیس بیاید که تیمی همراه برای تحول در کنارش باشند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟