Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلدختر- رئیس اورژانس پلدختر گفت: ۷ نفر براثر واژگونی سواری سمند در آزادراه «خرم‌آباد- پل زال» مجروح شدند.

حمزه مهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۴۵ محور خرم آباد - اندیمشک در منطقه «دادآباد» واژگون شد.

وی افزود: در اثر این واژگونی هفت نفر به نام های عباس، راضیه، فانوس، حجت، بهنام، فرزاد و بی بی، شهرت همگی «قالبی» مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پلدختر گفت: مجروحان این حادثه توسط دو آمبولانس به بیمارستان خرم آباد انتقال یافتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار

آفتاب‌‌نیوز :

«مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت
  • سقوط سواری سمند به دره در محور چالدران _ خوی