Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ماموران امنیتی کویت بوکسوری را که یک دختر نوجوان را ربوده بود دستگیر کردند.

اداره کل روابط عمومی و اطلاعات امنیتی وزارت داخلی کشور در این باره توضیح داد:این مدرکی است که توسط یک شهروند در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن جرمی که بوکسور مرتکب شده به وضوح نمایان است،  به صورتی که جای هیچ شک و شبه ای  را باقی نمیگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعات مندرج در روزنامه الکترونیکی عرب زبان«صدی»ماموران امنیتی موفق به جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز درباره این آدم ربا شده اند که از شهرت ورزشی نیز برخوردار بوده و اقدام به بازداشت او کرده اند.

ماموران به کمک شخصی که با دوربین این لحظات هولناک را به ثبت رسانده بود نیز اشاره و بابت اطلاعاتی که در اختیارشان قرار داده از وی تشکر به کردند.

لازم به ذکر است؛ پلیس کویت بنا بر دلایلی خاص هیچ اطلاعاتی درباره هویت این بوکسور تااین لحظه منتشر نکرده است.

در ادامه جزئیات وقوع این حادثه را مشاهده خواهید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

انتهای پیام/

لحظه حمله بوکسور کویتی به دختر نوجوان برای ربودنش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند

ایتنا - یک شرکت امنیتی فنلاندی بدافزار روسی را کشف کرده است که می‌تواند با نصب یک درب پشتی مجازی، به سیستم عامل ویندوز نفوذ کند. گفته شده که این بدافزار توسط سرویس اطلاعات نظامی روسیه اداره می‌شود.
شرکت امنیتی "WithSecure" بدافزار ناشناخته‌ای را کشف کرده است که یک "درب پشتی مجازی" در بعضی از سیستم‌های ویندوز نصب کرده و آنها را در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر می‌کند. این شرکت فنلاندی گفته که این بدافزار با نام رمز "کاپکا" می‌تواند با گروه هکری "کرم شنی" مرتبط باشد که توسط سرویس اطلاعات نظامی روسیه (GRU) اداره می‌شود. "کرم شنی" به ویژه برای حملات مخرب سایبری خود علیه اوکراین، شناخته می‌شود.

به گزارش ایتنا و به نقل از VOA، بنا بر اعلام این شرکت این بدافزار می‌تواند به مهاجمان دسترسی طولانی‌مدت به سیستم قربانی بدهد.

یافته‌های این شرکت امنیتی توسط شرکت مایکروسافت تایید شده است.

رودیگر تروست، کارشناس امنیتی WithSecure می‌گوید روسیه در نتیجه کشف این بدافزار، کارآیی خود را در جنگ سایبری علیه اوکراین از دست خواهد داد.

بر اساس اطلاعات WithSecure، این بدافزار به عنوان یک افزونه (ADD-In) خود را در برنامه "Microsoft Word" پنهان می‌کند.

محمدکاظم حسن‌نژاد، محقق امنیتی در WithSecure Intelligence، می‌گوید: «درب پشتی کاپکا احتمالاً یک ابزار سفارشی است که در حملات سایبری در مقیاس محدود استفاده می‌شود.»

مایکروسافت دی ماه ۱۴۰۲ نیز از هک ایمیل‌های گروهی از کارمندان این شرکت چندملیتی خبر داده بود. در میان کسانی که ایمیل‌شان هک شده بود، تعدادی از مدیران رده بالای مایکروسافت نیز دیده می‌شدند. مایکروسافت تاکید کرده بود که پشت این حملات یک گروه روسی قرار دارد که با نام‌های "کولاک نیمه‌شب" و "نوبلیوم" شناخته می‌شوند.

این شرکت روز چهارشنبه ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) با انتشار بیانیه‌ای از افزایش حملات سایبری پنج گروه هکری از کشورهای چین، روسیه، ایران و کره شمالی با کمک هوش مصنوعی خبر داد و اعلام کرد که در همکاری با شریک تجاری خود شرکت "اوپن‌ای‌آی" این حملات را ردیابی کرده است. شرکت "اپن‌ای‌آی" نیز از حذف حساب‌های کاربری این هکرها خبر داد.

کارشناسان نظامی مدت‌هاست در مورد حملات سایبری روسیه برای تضعیف فناوری اطلاعات غرب یا انتشار اخبار جعلی هشدار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !