Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:09:47 GMT

شناور باری درحوالی بندر دیر بوشهر غرق شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۶۰۳۸

شناور باری درحوالی بندر دیر بوشهر غرق شد

بوشهر- ایرنا- کارشناس امور دریایی و بندری اداره بندر و دریانوردی دیر استان بوشهر گفت: یک فروند لنج باری در حوالی خورخان بردخون از توابع این شهرستان غرق شد و همه پنج سرنشین آن توسط یک قایق صیادی و شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی نجات یافتند.

مهدی رخش خورشید روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این لنج باری از دبی در کشور امارات عربی به مقصد بندر ریگ شهرستان گناوه استان بوشهر در حرکت بود که به دلیل مواج شدن دریا حوالی ظهر روز امروز در محل خورخان بردخون غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از سرنشینان این شناور غرق شده توسط قایق صیادی اهالی بردخون و چهار ملوان دیگر آن توسط شناور ناجی اعزامی از بندر عامری نجات یافتند.
کارشناس امور دریایی و بندری اداره بندر و دریانوردی دیر اضافه کرد: ناجی 8 مستقر در این بندر آماده هرگونه خدمت رسانی در زمان وقوع حادثه در منطقه است.
بندر دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر واقع شده است.
یک فروند لنج باری متعلق به اهالی بندر دیلم استان بوشهر نیز که دبی به سمت این بندر در حرکت بود، ساعت 2 بامداد امروز در 15 مایلی بندر بوشهر غرق شد اما همه 6 ملوان آن با کمک قایق نیروی دریایی سپاه و شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر که در یک قایق در آبهای خلیج فارس سرگردان بودند در 40 مایلی حوالی جزیره خارگ نجات یافتند.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

کد خبر 845406 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک