Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر نقش مهم و حیاتی مقام معظم رهبری در پیروزی اسلام بر داعش و پایان سیطره این گروه خبیثه گفت: این موفقیت بزرگی که در سطح منطقه و جهان حاصل شد، به دلیل مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری در جهان اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از مسائل بین‌المللی همواره دقیق است و ایشان دوستان و دشمنان را به خوبی می‌شناسند، اظهار کرد: دقت و مراقبت ایشان در عرصه‌های مختلف سیاست خارجی همواره برای دیپلمات‌ها و قانونگذاران و ناظران ما در مجلس موثر بوده است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی هم در این عرصه به ویژه فرماندهی نیرو‌های مقاومت نقش بسیار ارزنده‌ای داشت و باید از وی قدردانی شود، خاطرنشان کرد: جا دارد صمیمانه این پیروزی بزرگ را به مسلمانان جهان به ویژه مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی، خانواده‌های شهدای حرم و نیرو‌های مقاومت ایرانی و غیرایرانی تبریک گفته و امیدواریم پیروزی‌های مسلمانان بر دشمنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در پادگان دو کوهه اظهار کرد: شهید ابراهیم همت فرمانده‌ای بود که در خط مقدم حضور داشت و وقتی بسیجیان، فرمانده خود را در این خط می‌بینند، حتی اگر تمام نیرو‌های کفر گرد هم آیند، نمی‌توانند به پیروزی دست یابند.

وی گفت: ۸۷ کشور اعلام کردند در جنگ ۸ ساله با ایران شرکت داشتند، اما نتوانستند کوچکترین پیروزی را کسب کنند، زیرا ایران به تکلیف خود عمل کرد و خداوند این پیروزی را در معرض دید جهانیان قرار داد.

وی افزود: با وجود امپراطور رسانه‌ای که در اختیار دشمنان، آمریکا و جنایتکاران است، آنها نتوانستند از انتشار تصاویر شکست خود جلوگیری کنند، زیرا مردم با گوشی‌های همراه خود، جبهه‌های حق را پوشش می‌دهند و شکست دشمنان را به همه نشان می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موشک‌های قدرتمند سپاه بر بزرگترین پایگاه هوایی اشغالگران در سرزمین‌های فلسطین اشغالی فرود آمد و دل همه را از این شکست شادمان کرد و این پیروزی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد وعده خداوند حتمی است و برای پیروزی شرط ایستادگی در برابر ظلم صهیونیست‌ها را قرار داده است، امروز فلسطینیان نزد جهانیان از ۶ ماه پیش عزیزتر هستند.

فدوی گفت: اگر دشمن صهیونیستی حماقت خود را ادامه داده و به ایران اسلامی تعرض کند، پاسخی بسیار شدیدتر به آنها داده می‌شود.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد