Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - دبیر همایش انجمن‌ دوستداران حافظ با بیان اینکه این همایش ظرفیت های معنوی شاهرود را معرفی می کند، گفت: این همایش دو روزه در شاهرود آغاز شده است.

مجید پازوکی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن یادآوری اینکه انجمن دوستداران حافظ حدود ۱۵ سال پیش در شیراز تشکیل شد، ابراز داشت: این نهاد می کوشد تا با برگزاری همایش های مختلف ظرفیت های ادبی کشور را بیش از پیش معرفی کند لیکن امسال برای اینکه ظرفیت و سرمایه های معنوی شاهرود بیشتر معرفی شود تصمیم گرفته شد تا این برنامه در مهد عرفان شرق برگزار شود و این شهرستان از امروز میزبان ۲۵۰ نفر دوستداران حافظ سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مفاخر ارزشمند شاهرود در کشور هنوز شناخته نشده هستند، ابراز داشت: اگر امکانات لازم در سطح شهرستان فراهم شود این آمادگی وجود دارد که میزبان انجمن های ادبی بیشتری از کل کشور باشیم.

دبیر همایش سالانه انجمن‌های دوستداران حافظ با بیان اینکه این همایش به همت دوستداران حافظ برگزار شده است، تصریح کرد: شاهرود به لحاظ تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی ظرفیت بی شماری دارد ولی متاسفانه آن گونه که باید معرفی نشده لذا حضور افراد از شهرهای مختلف می تواند تبلیغی برای معرفی شاهرود قلمداد شود.

پازوکی افزود: همایش دوستداران حافظ در شاهرود با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم برنامه های بیشتری را برای معرفی هر چه بیشتر مفاخر، علما و عارفان شاهرود برگزار کنیم.

بازدید از مجموعه بایزدید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی و همچنین برگزاری شب فرهنگی با اجرای قطعات موسیقی و شعرخوانی توسط هنرمندان کشوری و شاهرودی از جمله حاشیه های همایش سالانه انجمن دوستداران حافظ است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران