Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد سمنان، در این مراسم رییس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، فضای کار، مشارکت و تعامل در واحد های دانشگاهی این استان را مثبت ارزیابی کرد و با ابراز امیدواری بر تداوم این روحیه در دوران مدیریت جدید گفت: «با همین همدلی و تعامل توانستیم در طول سال‌های گذشته بر مشکلات فائق آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر بهزاد چهکندی که پس از درخواست مرخصی بلندمدت دکتر شاهرخ رنجبر بهادری، در طول 6 ماه گذشته علاوه بر مسئولیت سازمانی خود در دبیرخانه هیات امنای استان، با حکم دکتر نوریان، عهده‌دار سرپرستی موقت امور جاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم شده بود به ارائه گزارشی کوتاه از واحدهای استان پرداخت و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با دارا بودن 5 مرکز تحقیقاتی، 18 واحد فناور، 4 مرکز رشد، 21000 مترمربع آزمایشگاه و کارگاه در قالب طرح ساها که شامل 209 باب کارگاه و آزمایشگاه و 7312 دستگاه تجهیزات و امکانات در 500 نوع خدمات و همچنین 20هزار دانشجو، 620عضو هیات علمی و 894 کارمند، از پتانسیل بالایی در آموزش عالی کشور برخوردار است.«

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان با تبریک پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در سوریه و عراق و از بین رفتن داعش گفت: «پیروزی‌های امروز رزمندگان اسلام ادامه نصرت‌های الهی و ثمره رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جان برکفی سربازانی چون قاسم سلیمانی‌هاست.»

حجت‌الاسلام رضا کهساری با تقدیر از زحمات دکتر شاهرخ رنجبر بهادری در طول دوران تصدی ریاست استانی گفت: «ایجاد اتحاد و همدلی بین روسا و مسئولین در سطح استان، دوستی و رفاقت، دقت در اجرای قوانین ، عدم چشم‌داشت به امور مادی در قبال انجام مسئولیت و نهایتا ایجاد آرامش در مجموعه‌ی استانی از خصوصیات بارز دکتر بهادری بود که جای تقدیر و تشکر دارد.»

عضو هیأت علمی واحد سمنان در ادامه به برشمردن ویژگی‌های لازم برای مدیران پرداخت و اظهار کرد:« وقتی پروردگار متعال موسی را به نبوت منصوب می‌کند اولین خواسته‌ی موسی سعه‌صدر است. سعه ی صدر، یعنی ظرفیت تحمل در برابر مشکلات، غم‌ها، کاستی‌ها، پیروزی‌ها که لازمه کار مدیریت است.»

کهساری با بیان اینکه انسان بردبار کسی است که اگر اذیت شد تحمل کند و اگر مورد ظلم قرار گرفت بخشش کند نه انتقام، افزود: «مقاومت در برابر شادی‌ها و مشکلات از دیگران علامت‌های سعه ی صدر است و انسان وقتی به شادی می‌رسد باید متین باشد.

کهساری دوراندیشی در تصمیمات، تلاش مستمر و شبانه‌روزی، شجاعت در اجرای قوانین را از دیگر خصوصیات موردنیاز در مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: «به‌طور خلاصه مدیر باید مغز متفکر، دارای قدرت بیان و قاطع در اجرای برنامه‌ها باشد.»

در ادامه این جلسه دکتر مهدی سیاهی، معاون آموزشی واحد سمنان هم که با حکم دکتر نوریان با حفظ مسئولیت سازمانی، به‌طور هم‌زمان سرپرستی موقت واحد سمنان را بر هم عهده داشت به بیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده در طول 6 ماه گذشته پرداخت.

دکتر عبدالله خالصی دوست، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، هفته بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی و داعش جنایتکار تصریح کرد: «ما این پیروزی بزرگ را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.»

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ادامه با تقدیر از زحمات تمامی روسای سابق افزود: «زحمات شبانه‌روزی همه آن عزیزان پیش روی ماست و ما باید دست‌به‌دست هم دهیم و ضمن پاسداری از این میراث برجای‌مانده از پیشینیان، آینده دانشگاه را متحول کنیم.»

خالصی دوست مدیریت دانشگاه را بر پایه خرد جمعی عنوان و طی سخنانی به بیان دیدگاه‌های مدیریتی خود پرداخت و اظهار کرد: «مدیریت نباید دستوری باشد. ما باید از سرمایه‌هایمان به‌درستی استفاده کنیم. احترام به جامعه دانشگاهی ازجمله هیأت علمی، کارمند و دانشجو یک اصل است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اظهار امیدواری کرد که انشالله بتوانیم با پتانسیل بسیار خوب موجود در استان و با استفاده از همدلی مثال‌زدنی که در بین واحدها وجود دارد، دانشگاهی سرافراز در میان دانشگاه‌های کشور بسازیم.

در پایان ضمن تسلیم حکم سرپرستی عبدالله خالصی دوست، با اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه و همچنین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان از زحمات آقایان شاهرخ رنجبر بهادری، بهزاد چهکندی و مهدی سیاهی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است