Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - ایرنا - فرماندار قشم گفت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی کشور فراهم کردن زمینه گفتگو بین دانش آموزان کشورهای اسلامی است که شهرستان قشم به علت وجود منطقه آزاد در آن و آسانی عبور و مرور بستر مناسبی برای تحقق این هدف است.

به گزارش ایرنا، علیرضا نصری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی کشور در قشم افزود: با توجه به جاذبه های گردشگری قشم، می توان یک اردوگاه دانش آموزی در سطح ملی در این جزیره احداث کرد که این امر با درخواست سازمان دانش آموزی و مساعدت ها در داخل شهرستان شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: علیرغم تاکید برنامه ششم توسعه بر اقتصاد دریامحور، تاکنون از این فرصت استفاده مناسبی نشده است و تنها زمانی می توان از استعدادهای دریا را شکوفا کرد که دانش آموزان در مدارس با دریا و ظرفیت آن آشنا شوند و سازمان دانش آموزی می تواند در این مسئله نقش موثری ایفا کند.
نصری در بخش دیگری از سخنانش به بخشنامه های متعدد از سوی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری برنامه های مختلف در شهرستان ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین بازه زمانی دانش آموزان صرف آموزش می شود، فرصت کافی برای اجرای این بخشنامه ها وجود ندارد و لذا این برنامه ها قابل اجرا نیست و باید از ازدحام بخشنامه ها جلوگیری کرد.
فرماندار قشم افزود: تعدد تشکل های دانش آموزی با اهداف مشابه نیز از دیگر مشکلات موجود در آموزش و پرورش است که باید با تجمیع آن ها در راستای ارتقاء اثربخشی این تشکل ها در عرصه تعلیم و تربیت، از انجام فعالیت های موازی جلوگیری کرد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تولید و اشتغال گفت: با فرهنگ سازی در مدارس می توان جوانانی خلاق، قانون مدار و مبتکر که توانایی کارآفرینی داشته باشند برای آینده ایران اسلامی تربیت کرد.
نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی کشور با حضور مدیران از تمام استان ها و با موضوع بررسی ماموریت ها، سیاست های مجلس دانش آموزی کشور، خبرگزاری دانش آموزان، اردوها و سازماندهی 800 هزار دانش آموز عضو در تشکل پیشتازان این سازمان از امروز (چهارشنبه) در قشم آغاز شد و تا 2 روز آینده ادامه می یابد.
شهرستان قشم 23 هزار دانش آموز دارد. این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408 ** خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است