Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عرب زبان با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی آنرا به مثابه واکنش قوی به طرح های تجزیه طلبانه آمریکا دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رای الیوم در مطلبی با اشاره به نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه آورده است: مشرق عربی اسلامی این روزها با بیداری بی سابقه ای روبرو است و شرایط جدیدی در حال رقم خوردن است که با کمک روسیه سدی بلند در برابر دخالت های آمریکایی-غربی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه می نویسد: نشست سه جانبه سوچی که امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهور ایران و همتای ترکیه ای وی رجب طیب اردوغان و به سرپرستی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کار خود را آغاز کرده است، عنوان برجسته این تحول جدید است و بعید نیست که نشست سه جانبه در آینده نزدیک به نشست پنج جانبه با حضور سوریه و عراق تبدیل شود.

رای الیوم نوشت: این نشست واکنش قوی به طرح های تجزیه طلبانه آمریکا است طرحهایی که آمریکایی بر اساس فتنه طایفه ای قصد دارند که جهان اسلام را در دریای خون غرق کنند و در راستای خدمت به منافع تجاوزکارانه اسرائیل حرکت کنند و ثروت ها و منابع منطقه و گزینه های آنرا بر باد دهند و در نهایت مانع از رشد و توسعه منطقه شوند.

این رسانه آورده است: نشست سه جانبه سوچی با هدف اعلام پایان جنگ در سوریه است و پس از سه روز از نشست سران سوریه-روسیه، ترتیبات اوضاع منطقه بازنگری خواهد شد و قدرت جدیدی شکل خواهد گرفت که به بازیگران بزرگ منطقه متکی است و با هدف ایجاد نهضت در همه جوانب نظامی، اقتصادی و سیاسی است. برگزاری نشست در موعد راهبردی با درجه عالی اهمیت از نظر مکان و زمان، موفقیت بزرگی به نوبه خود محسوب می شود. اینکه چه حاصل خواهد شد به جزییات آن مربوط می شود. ما این نشست سه جانبه و هر آنچه از این منظومه جدید ایجاد شود را به فال نیک می گیریم و در عین حال هشدار می دهیم اهمیت آن سبب افزایش حجم توطئه ها ضد آن می شود به این امید که آنرا به شکست بکشانند و این از سوی طرفهایی خواهد بود که در منطقه یا خارج از آن از این روند متضرر می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه