Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@16:35:40 GMT

مشکل آب آشامیدنی گیلانغرب برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۶۵۳۲

مشکل آب آشامیدنی گیلانغرب برطرف شد

فرماندار گیلانغرب گفت: خوشبختانه مشکل آب آشامیدنی شهر گیلانغرب امروز برطرف شد.

ایران آنلاین /  فرهاد همتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به موجب وقوع زلزله در گیلانغرب آب آشامیدنی این شهرستان کدر شد اظهار داشت: این آب به هیچ وجه قابل آشامیدن نبود اما خوشبختانه در شرایط کنونی این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از آب آشامیدنی شهری و بهداشتی استفاده کنند بیان کرد: پس از زلزله در اثر رانش زمین و فعل و انفعالاتی که در لایه‌های زمین رخ داد آب شرب این شهرستان کاملا گل‌آلود بود.

وی با اشاره به اینکه با استقرار سیستم‌های تصفیه اضطراری در مح‌های منابع آب و تلاش مسئولان مربوطه این موضوع اکنون تحت کنترل کامل است عنوان کرد: دلیل طولانی شدن این مشکل این بود که منابع آبی در شهرستانهای زلزله‌زده منابع زیرزمینی است با هر پس لرزه تغییر رنگ ایجاد می‌شود و باعث گل‌آلود شدن آب در لوله‌های شهری بود.

همتی از تدارک 1100 دستگاه کانکس برای زلزله‌زدگان شهری و 300 دستگاه کانکس برای روستاییان خبر داد و اظهار کرد: خدمت‌رسانی به روستا‌های آسیب‌دیده از زلزله اخیر همچنان ادامه دارد و این کانکس‌ها در اولین فرصت برای اسکان موقت در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته  ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه