Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سلیمان علیزاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به ساماندهی واحدهای خدماتی سیار در سه ماهه دوم امسال در استان اظهار کرد: در این رابطه کامیون‌ها و وانت‌بارهای شهری ساماندهی شدند.

وی با اشاره به بررسی قوانین و مقررات نرخ انواع شرکت‌های خدماتی آذربایجان‌غربی در مدت مذکور بیان کرد: اهداف سالانه این معاونت رسیدگی 100 درصدی به شکایات واصله و اعمال نظارت بر تعرفه‌های مصوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از احصاء کالاهای شامل یارانه دولتی و سهمیه در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در ارتباط با مواد پتروشیمی، از اهداف سالانه این معاونت می‌توان نظارت بر فرایند جذب و مصرف در واحدهای تولیدی، شناسایی واحدهای غیرفعال و علاوه بر آن، شناسایی واحدهایی غیر فعالی که اقدام به خرید مواد از بورس کالایی کرده و اقدام به عرضه خارج از شبکه نکرده‌اند، اشاره کرد.

علیزاده اظهار کرد: در زمینه کود شیمیایی نیز، اخذ سهمیه کود شیمیایی توزیع شده از سوی جهاد به تفکیک شهرستان‌های تابعه و اعمال نظارت بر عملکرد عاملین کود شیمیایی با همکاری جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی به انجام طرح‌های ویژه روغن موتور، پمپ بنزین و باسکول‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین اعمال نظارت بر واحدهای پخش و صنفی دریافت کننده روغن موتور از شرکت‌های تولیدی در زمینه بنزین، اعمال نظارت بر نازل‌ها و نرخ‎‌های مصوب فراورده‌های نفتی و در رابطه با باسکول‌ها، قیمت‌گذاری خدمات باسکول‌ها و اعمال نظارت بر آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

احصاء کالاهای مشمول یارانه دولتی و سهمیه در آذربایجان‌غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه بازش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی شد.

کد خبر 6096051

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • جزئیات تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران | شهرستان های مشمول طرح جداسازی
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی