Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:11:48 GMT

ویدئوی دیده‌نشده از سردار سلیمانی در جنگ با داعش

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۲۸۸

ویدئوی دیده‌نشده از سردار سلیمانی در جنگ با داعش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران پس از یورش گروهک تروریستی داعش به عراق و سوریه، فرماندهی عملیاتی این مناطق را برعهده گرفت.

پس از گذشت 6 سال از جولان وحشیانه داعش در منطقه سرانجام دو روز پیش شهر بوکمال، آخرین شهر تحت اشغال این گروهک تکفیری در عراق و سوریه با فرماندهی میدانی سردار سلیمانی آزاد شد تا وعده نابودی داعش محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 آبان مصادف با دوم ربیع الاول روزی بیاد ماندنی در تاریخ اسلام شد. روزی که وعده سردار دلیر ایرانی حاج قاسم سلیمانی برای نابودی و ریشه‌کن کردن داعش محقق شد. این پیروزی بزرگ همه شیعیان جهان به‌ویژه مردم عراق و سوریه و همچنین مردم شریف ایرانِ سربلند را مشعوف و شگفت‌زده کرد. این روز با عنوان پایان کار داعش این دمل چرکین و لکه ننگ بشریت در تقویم اذهان ثبت و ماندگار شد. 

در ادامه ویدئویی دیده نشده از سردار سلیمانی در جنگ با داعش را مشاهده میکنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

قاسم سلیمانی در جنگ با داعش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق

کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران در وزارت دادگستری دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری سانا، تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی به‌ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطرح در دستور کار این نشست است.

روز سه شنبه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در صدر هیأت قضائی برای شرکت در نخستین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

کاظم غریب آبادی با استقبال رئیس دیوان عالی سوریه وارد دمشق شد.

علی صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 745478

دیگر خبرها

  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»