Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:19:23 GMT

افتتاح مدرسه روستای یاورکندی شهرستان اهر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۳۰۸

افتتاح مدرسه روستای یاورکندی شهرستان اهر

اهر - مدرسه سه کلاسه خیرساز شهدای بانک سپه با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومانی در روستای یاورکندی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای یاورکندی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر در تهران، اظهار داشت: در طی این جشنواره خیرین متعهد شدند تا در روستاها و شهر اهر مدرسه احداث کنند و مدرسه روستای یاورکندی جزو تعهدات خیرین در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات اجرایی مدرسه سه کلاسه شهدای بانک سپه روستای یاورکندی از تیرماه سال جاری آغاز شد و بیست روز می‌شود که دانش آموزان در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه مدرسه قبلی روستای یاورکندی که در سال ۹۱ در جریان زلزله دچار آسیب‌دیدگی شده بود ولی بنا به‌ضرورت ناچاراً مجبور به استفاده از مدرسه مخروبه بودیم، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های خیرین مدرسه‌ساز و عنایات دولت تدبیر و امید رفته‌رفته مدارس تخریبی و فرسوده بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: برخی از مدارس روستایی شهرستان اهر به دلیل فرسوده بودن نیاز به همراهی خیرین بانک سپه دارند و اگر موقعیت احداث مدارس در روستاها ایجاد شود یقیناً مشکلاتی که دانش آموزان روستایی در مهاجرت به شهر اهر، اجاره مسکن و تحصیل متحمل بودند مرتفع گردد.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان ۳۵ روستا در شهرستان اهر در کانکس تحصیل می‌کنند، یادآور شد: خوشبختانه با حمایت خیرین بازسازی بخشی از مدارس روستایی فاقد مدرسه ایمن و کانکسی شروع‌شده و مابقی مدارس روستایی که دانش آموزان در کانکس تحصیل می‌کنند بنا به شرایط ضرورت دارد تا مدارس دائم را جایگزین مدارس کانکسی کنیم.

بانک سپه در استان آذربایجان شرقی سه باب مدرسه احداث کرده است

نادر سلیمانی مدیرعامل شعب بانک سپه آذربایجان شرقی نیز در این آیین بابیان اینکه مدرسه شهدای بانک سپه روستای یاورکندی با همکاری عوامل محلی و دستگاه‌های ذی‌ربط در طول سه ماه احداث‌شده است، اظهار کرد: بانک سپه با احداث مدارس در واقع در قبال مردم مناطق محروم انجام‌وظیفه می‌کند.

وی ادامه داد: بانک سپه تاکنون در استان آذربایجان شرقی سه باب مدرسه احداث کرده و باز هم بر این عقیده احداث مدارس خواهیم بود به‌طوری که با کاهش هزینه‌های تبلیغاتی سعی می‌کنیم به تحقق اقتصاد مقاومتی و از منابع کاهش هزینه‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مدارس احداث کنیم.

مدیرعامل شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه موفقیت دانش آموزان روستایی و شهری در واقع موفقیت ماست، خاطرنشان کرد: همین‌که می‌بینیم دانش آموزان روستایی در کنکور رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند برای خدمت به روستائیان علاقه‌مند می‌شویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه