Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@16:17:54 GMT

سلفی ملکه زیبایی عراق و اسرائیل جنجال ساز شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۳۸۱

سلفی ملکه زیبایی عراق و اسرائیل جنجال ساز شد

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، عکس سلفی ملکه زیبایی عراق و اسرائیل با یکدیگر در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. بسیاری از کاربران عرب خشمگین شدند و با اعتراض به این عکس، اسرائیل را اشغالگر خواندند. این عکس در گردهمایی ملکه های زیبایی در لاس وگاس آمریکا گرفته شده بود.

 

 

"ساره عیدان" ملکه زیبایی عراق در کنار عکس سلفی خود با آدار گاندلمن، ملکه زیبایی اسرائیل نوشت: «عشق و صلح از طرف ملکه زیبایی عراق و اسرائیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» اما بعدا در واکنش به انتقادات گسترده مجبور به عذرخواهی شد.

 

 

گاندلمن نیز همین عکس را در حساب اینستاگرام خود منتشر و ملکه زیبایی عراق را «شگفت انگیز» خواند. این پست نزدیک به ۳ هزار بار در اینستاگرام لایک خورد.

 

 

از جمله واکنش های منفی به این سلفی از سوی اسد ابوخلیل، استاد دانشگاه در ایالات متحده بود که در توئیتر خود نوشت: «ملکه زیبایی عراق با خوشحالی در کنار ملکه اشغالگری و خشونت ایستاده است.»

 

 

 

 

ساره عیدان ملکه زیبایی عراق در پاسخ به این انتقادات نوشت: «من می خواهم از تمام کسانی که این عکس را توهینی نسبت به فلسطین تلقی کرده اند عذرخواهی کنم. هدف این عکس این نبوده و در راستای صلح و امید به رافتن راه حل این بحران منتشر شده است.»

 

 

یکی دیگر از کاربران مشهور یوتیوب با نام سابرین بنونی نیز در توئیتی با اعتراض به این عکس گفت که حتی اگر قصد آن ایجاد صلح بوده این «سلیقه همه نیست.»

 

اقتصادنیوز

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اردوغان جنجال به پا کرد/عکس

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899025

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • پست اردوغان جنجال به پا کرد/عکس
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم