Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ایالات متحده خشونت‌های انجام شده علیه مسلمانان روهینگیا را «پاکسازی قومی» برشمرده و به زودی علیه مسئولان این فاجعه انسانی تحریم‌های گسترده وضع می‌کند.

باوجود اینکه سازمان ملل در ماه سپتامبر عملیات نظامی علیه مردم روهینگیا را معنی واضح «پاکسازی قومی» معرفی کرده بود، اما تیلرسون هفته گذشته در دیدارش از روهینگیا، از به کار بردن این نام برای حوادث روهینگیا، خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون به نظر می‌رسد موضع آمریکا نسبت به حوادث روهینگیا تغییر کرده و قصد حمایت از مسلمانان روهینگیا را دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان یک حرف می زنند

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد که با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر دریادار شهرام ایرانی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار کرد: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی افزود: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه عمل می‌کند. ادامه این روند ان‌شاءالله اینگونه است که دولت‌های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت‌ها بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

کد خبر 745401

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • عملیات وعده صادق مانور اثرمعکوس تحریم‌ها
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان یک حرف می زنند
  • امروز با خیام: ای بی‌خبران راه نه آنست و نه این
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز