Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو روز سه‌شنبه در یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با وی درباره جنگ داخلی سوریه و ایران گفت‌وگو کرده است. نتانیاهو و پوتین پیش از این نیز درباره اختلاف نظر دو طرف بر سر حضور نیروهای تحت حمایت ایران در مرزهای سوریه و در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی گفت‌وگو کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گفت‌وگو حدود نیم ساعت به طول انجامیده و نتانیاهو بار دیگر بر موضع اسرائیل مبنی بر مخالفت با افزایش نفوذ ایران در سوریه تاکید کرده است.
این تماس تلفنی یک روز پس از آن صورت گرفت که الکساندر شین، سفیر روسیه در اراضی اشغالی در یادداشتی در صفحه خود در فیسبوک تاکید کرد که حضور ایران در سوریه برای جنگ با تروریسم و کاملا مشروع بوده است.
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو روز گذشته با مقامات آیپک (بزرگ‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکا) دیدار کرد تا با توجه به تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، درباره چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی اسرائیل و آمریکا با آنها گفت‌وگو کند.
تلاش‌ها برای مقابله با ایران در منطقه و رسیدگی به آنچه که نواقص توافق هسته‌ای با ایران خوانده می‌شود، از محورهای اصلی این گفت‌وگو بوده است.
منبع: روزنامه تایمز آو اسرائیل

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود