Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور، تیم بیمه رازی نور مازنداران را از پیش رو برداشت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور شهر‌های مختلف به پایان رسید.
مُدیرکل ورزش و جوانان کُردستان گفت: راه یاب ملل مریوان، نماینده کُردستان در دیداری خانگی به مصاف تیم بیمه رازی نور مازندران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد جولایی، افزود: در این دیدار نماینده کُردستان توانست حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر، مهمان خود را با شکست روانه خانه کند.
این مسابقات با شرکت 8 تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود.
در گروه یک تیم‌های راه یاب ملل مریوان، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، بیمه رازی نور مازندران، توپگاه شمال بابلسر، شهرداری قزوین، ملوان تهران و مقاومت فرمانداری مهاباد به صورت رفت و برگشت در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این تیم در هفته پنجم میزبان مقاومت مهاباد در سالن زاگرس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند