Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "دیوید کاسیدی" بازیگر و خواننده هالیوودی بر اثر ابتلا به نارسایی کلیوی و آلزایمر در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "دیوید کاسیدی" بازیگر و خواننده هالیوودی بر اثر ابتلا به نارسایی کلیوی و آلزایمر در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست.

کسیدی در سال 12 آوریل 1950 در نیویورک امریکا به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والدین او "جک کسیدی" و "اولین وارد"، هر دو بازیگر حرفه‌ای بودند.

در سال 1956 از طریق بچه همسایه‌شان دریافت که پدر و مادرش بیش از دو سال است که از هم جدا شده‌اند و تا آن روز این موضوع را به او نگفته بودند.

پدرش در همان سال با یک بازیگر به نام شرلی جونز ازدواج کرد که حاصل آن سه برادر ناتنی به نام‌های شاون (1958)، پاتریک (1962) و رایان (1966) برای دیوید بود.

کسیدی در ژانویه 1969 فعالیت حرفه‌اش را با بازیگری در یک تئاتر موزیکال در برادوی آغاز کرد. وی در سال 1969 به لس آنجلس نقل مکان کرد و در همان سال پس از امضای قرارداد با یونیورسال استودیوز، بازی در چند قسمت از یک سریال را آغاز کرد.

مدت کوتاهی پس از شروع فرایند تولید، کسیدی "وس فارل" (تهیه‌کننده موسیقی) را مجاب کرد که او به اندازه کافی استعداد پیشرفت برای تبدیل شدن به خواننده اصلی نمایش را دارد. به این ترتیب راه برای ورود موفقیت‌آمیز کسیدی به دنیای خوانندگی نیز باز شد. وی در مجموعه تلویزیونی فلش نیز نقش سم اسکادر/ارباب آینه را ایفا کرده ایت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • ببینید | تصاویری از لحظه فرود آپولو ۱۱ بر سطح ماه در سال ۱۹۶۹