Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور امام جمعه شهرستان سراوان، فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران و بسیجیان در نماز خانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با بیان اینکه بسیج یادآور خیل عظیمی از ارزش‌ها و حسنات است، بسیج را از بی نظیر‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان برشمرد و اظهار داشت: مردم به صورت داوطلبانه برای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی در شاکله بسیج حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید آگاهی یک فرد بسیجی از دین و ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام و انقلاب اسلامی نسبت به افراد عادی بیشتر باشد تا بتواند در مقاطع حساس از ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع کند.
امام جمعه شهرستان سراوان فلسفه وجودی بسیج را کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه برشمرد که هم خود اعتقاد دارد و هم دلداده این مسیر باشد و نسبت به دیگران درک بیشتری از این مسائل داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اهداف بسیج، گفت: هدف کلان بسیج حراست از انقلاب اسلامی است، انقلابی که یک هدیه از جانب خداوند برای کشور بود که سلطنت فاسد شاهنشاهی را از بین برد و ارزش‌های اسلامی همچون وحدت، همدلی، برابری، برادری و تقریب را به ارمغان آورد.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه فرد بسیجی باید نسبت به اصل انقلاب اسلامی حساس باشد، افزود: حراست از هویت انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب از دیگر وظایف کلان یک فرد بسیجی است چرا که اساس هویت انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی را تشکیل می‌دهد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری هدف فرهنگی، تربیتی و ایجاد الگوی فرهنگی همتراز انقلاب، حفاظت از هویت سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اهداف افراد بسیجی عنوان و اضافه کرد: افراد بسیجی باید به عنوان سفیران بصیرت افزایی آمادگی مقابله با جنگ نرمی که دشمن راه اندازی کرده است را داشته باشند و از انقلاب اسلامی که دارای نگاه الهی است حفاظت و حراست کنند و با ترویج ارزش‌های اسلام مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی در پایان ترویج منظومه فکری حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، ترویج شاخص‌های جامعه آرمانی توحیدی بر مبنای آرمان‌های اسلامی و ایجاد آمادگی همه جانبه فکری، روحی، جسمی در جوانان و پیشتازی در توحید، توزیع و ثروت مشروع را از وظایف بسیجان عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم