Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در کمیسیون تاریخ و تمدن مذاهب اسلامی و پی ریزی تمدن نوین که جمعی از علما و اندیشمندان مسلمان حضور داشتند درباره موضوعاتی چون: محبان اهل بیت در مسیر تاریخ، تاریخ مذاهب اسلامی در کشورهای مسلمان آسیایی، آفریقایی و آمریکایی، بررسی قیام های محبان اهل بیت رخداده تاریخ اسلام، عوامل تأثیرگذار بر فراز و نشیب تاریخ مذاهب اسلامی و سیر تطور و تکوین مذاهب اسلامی بحث و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
از دیگر محورهای این کمیسیون می توان به این موارد اشاره کرد: توانمندی ها و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری مذاهب اسلامی در پی ریزی تمدن نوین اسلامی، نقش دانشمندان، علما و اندیشمندان محب اهل بیت در پیشرفت علوم و فنون تمدن نوین اسلامی، نقش و جایگاه ائمه اطهار در تمدن اسلامی، مبانی و مؤلفه های پویای فرهنگ محبان اهل بیت در هویت سازی تمدن نوین اسلامی و نقش و جایگاه موج سوم نهضت بیداری اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی.
 
در این کمیسیون همچنین تأکید شد که دشمنان به دنبال درگیری میان شیعه و سنی هستند درحالی که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی افتخار می کنند که پیرو مکتب اهل بیت هستند. لذا تکفیر اهل بیت(ع) آب به آسیاب اسرائیل و دشمنان اسلام ریختن است.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی