Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@00:28:43 GMT

پیش بازی کلن-آرسنال؛ نمود واقعی دو روی یک سکه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۸۷۷۳

پیش بازی کلن-آرسنال؛ نمود واقعی دو روی یک سکه

شاگردان آرسن ونگر با عطش بالا به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود در بازی های اروپایی این فصل خواهند بود.

طرفداری- تیم های کلن و آرسنال در پنجمین دیدار خود در فصل جاری لیگ اروپا به مصاف هم می روند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: پنجشنبه 2 آذر 1396 برابر با 23 نوامبر 2017

تورنمنت: مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل 18-2017| گروه H

ساعت برگزاری: 21:30

ورزشگاه: راین انرژی اشتادیون

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

این فصل به معنای واقعی کلمه برای کلن «فاجعه» بوده است و این تیم برای امید داشتن به نیم فصل دوم بازی ها، نیازمند این است که از همین حالا و قبل از تعطیلات زمستانی نتایج مثبتی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پیتر اشتوگر نه تنها با کسب تنها 3 امتیاز از 4 بازی در گروه خود در لیگ اروپا چهارم هستند، در بوندس لیگا هم حال و روز خوشی ندارند و آنجا هم پس از گذشت 12 هفته، با تنها 2 امتیاز در قعر جدول دست و پا می زنند. شکست در این بازی و حذف از لیگ اروپا، می تواند آتش انتقادات از این باشگاه را شعله ور تر ساخته و وضعیت را به حالت بحرانی در آورد.

مارسل ریسه، دومینکه هاینتس، یوناس هکتور، مارکو هوگر، سیمون تسولر و کریستین کلمنس، فهرست مصدومان بلند بالایی را برای کلن تشکیل داده اند و کار را بیش از پیش سخت تر کرده اند.

آرسنال که از پیش راهیابی خود به دور حذفی لیگ اروپا را نهایی کرده، این بار باید در جهت قطعی کردن صدرنشینی خود پا به میدان بگذارد. توپچی ها با برد روحیه بخش برابر تاتنهام در شهرآورد شمال لندن، انگیزه مضاعفی را برای ادامه فصل به دست آورده اند. انتظار می رود حالا که آرسنالی ها از حضور در دور بعد مطمئن هستند، آرسن ونگر بیش از پیش به جوانان خود در این رقابت ها اعتماد کند و این بازی را عرصه درخشش آن ها قرار دهد. 

سانتی کازورلا تنها غایب بلند مدت آرسنال به دلیل مصدومیت است و تئو وولکات و دنی ولبک در مسیر بازگشت قرار گرفته اند و ضمن این که مصدومیت اولیویه ژیرو هم چندان جدی نیست؛ با این حال بازی کردن یا نکردن او بستگی به تصمیم مشترک کادر پزشکی و فنی آرسنال دارد.

نکته های آماری اولیویه ژیرو (35) و تئو وولکات (32) بازیکنانی هستند که بیشترین لمس توپ در محوطه جریمه حریفان را در فصل جاری لیگ اروپا داشته اند. دو رویارویی از سه رویایی پیشین دو تیم با برتری آرسنال به پایان رسیده و نماینده آلمان تنها در سال 1971 موفق شد برابر حریف به برتری 1-0 برسد. توپچی ها در سه بازی خارج از خانه اخیر خود برابر تیم های آلمانی بازنده بوده اند. پیروزی در این بازی، آرسنال را به نخستین تیم انگلیسی تبدیل می کند که در خانه پنج حریف مختلف آلمانی به پیروزی می رسد. کلن در 20 بازی خانگی اخیر خود در جام یوفا/لیگ اروپا، تنها 2 بار شکست خورده است (14 پیروزی و 4 تساوی). آرسنالی ها در تمامی 13 بازی خارج از خانه اخیر خود در رقابت های اروپایی گلزنی کرده اند و آخرین باری که در این راه ناکام ماندند، به شکست 2-0 شان در سپتامبر 2014 برابر بروسیا دورتموند باز می گردد.

پیش بینی سایت هو اسکورد

کلن 1-1 آرسنال

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند

دکلان رایس به تمجید از هافبک اسپانیایی منچسترسیتی پرداخت و او را بهترین شماره 6 جهان نامید

طرفداری | در دیداری حساس از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل 2023/24، دو تیم منچسترسیتی و آرسنال روز یکشنبه هفته آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دکلان رایس که این‌روزها در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد، با تلگراف راجع به این تقابل حساس صحبت کرد.

رایس راجع به همتای خود در ترکیب آرسنال یعنی دکلان رایس گفت:

رودری بهترین شماره 6 جهان است. نحوه بازی، جاگیری دقیق و همچنین مهارت بالای او در اتصال خط دفاعی به خط حمله، تحسین‌برانگیز است. تیمی که رودری برای آن بازی می‌کند یعنی منچسترسیتی نیز بدون شک بهترین تیم دنیاست.

رایس همچنین خاطره جالبی از اولین ملاقاتش با جان استونز در اردوی انگلیس مطرح کرد: 

 روز اولی که اردوی انگلیس آمدیم، جان استونز را دیدم و او نمی دانست که بازی بعدی منچسترسیتی با آرسنال است. او سعی می‌کند به آینده فکر نکند و در لحظه زندگی کند. به او گفتم که بازی بعدی آرسنال خیلی سخت است؛ او گفت با چه کسی بازی دارید و من گفتم با شما! استونز هم گفت آهان، آره!

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد