Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-ائتلاف سعودی در حالی خبر از بازگشایی بندر الحدیده و فرودگاه بین المللی صنعاء از روز پنجشنبه را می‎دهند که مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء چهارشنبه‎شب اعلام کرد که «تاکنون هیچ ابلاغیه‎ای مبنی بر لغو محاصره فرودگاه صنعاء به دست ما نرسیده است.»

از فردا (پنجشنبه) بازگشایی کند.

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، در ادامه بیانیه آمده است که «بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این در حالی است که «خالد الشایف» مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء به المیادین گفته که تاکنون هیچ ابلاغیه ای مبنی بر لغو محاصره فرودگاه صنعاء به دست ما نرسیده است.

وی افزود: خبر لغو محاصره فرودگاه صنعا اگر صحت داشته باشد، گامی مهمی به شمار می آید اما کافی نیست. لغو محاصره فرودگاه باید شامل این باشد که اجازه پروازهای داخلی برای حمل و نقل بیماران داده شود.

الشایف تاکید کرد که بازگشایی فرودگاه صنعا فقط به منظور انجام پروازهای امدادرسانی باعث می شود که جان ده ها هزار یمنی در معرض خطر قرار بگیرد.

از سوی دیگر، مسئول خطوط کشتی رانی دریای سرخ اعلام کرد که ما منتظر آن هستیم که ائتلاف سعودی اجازه ورود ۳ کشتی امدادرسانی به بندر الحدیده را بدهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به یک منطقه در کرانه باختری حمله ور شدند.

اشغالگران در جریان حمله به شهرک دیرالغصون در طولکرم در کرانه باختری اقدام به تیراندازی گسترده و کندن زمین منزلی در این منطقه کردند که آنرا تحت محاصره خود درآورده بودند.

منابع خبری از برخاستن دود همزمان با انفجار و تیراندازی در داخل منزل محاصره شده در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم خبر دادند.

این منابع به ویرانی گسترده ای اشاره کردند که اشغالگراان در دیرالغصون در شمال طولکرم به بار آورده اند.

اشغالگران اقدام به انداختن بمب داخل این منزل محاصره شده کردند و صدای تیراندازی شدیدی به گوش می رسد.

کد خبر 6096092

دیگر خبرها

  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم