Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی برتر با نتیجه ۰-۴ قره باغ را مغلوب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های قره باغ و چلسی در بازی های لیگ قهرمانان اروپا ۱ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۴-۰ چلسی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چلسی موفق شد با برتری ۰-۴ مقابل قره باغ صعود خود به جمع ۱۶ تیم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی سازد.

بازی با برتری چلسی آغاز شد و در دقیقه ۴ فابرگاس فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او توسط سهیچ مهار شد.

در دقیقه ۱۳ قره باغ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت؛ اما ضربه میشل با خوش شانسی کورتوا به دیرک دروازه چلسی برخورد کرد.

اما دقایقی بعد و روی خطای مشکوک صدیقف روی ویلیان، مدافع قره باغ مستقیما اخراج شد و چلسی نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که هازارد آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

در دقیقه ۲۹ و با ارسال آسپلیکوئتا، هازارد شانس خود را برای گلزنی با ضربه سر امتحان کرد؛ اما سنگربان قره باغ توپ را مهار کرد.

اما در دقیقه ۳۵ چلسی به گل دوم هم رسید. پاس فوق العاده و پشت پای هازارد در محوطه به ویلیان رسید و او نیز با ضربه ای دقیق زننده گل دوم چلسـی لقب گرفت. در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با برتری ۰-۲ به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم حملات تیم کونته تداوم یافت و در دقیقه ۵۱ پدرو در موقعیت تک به تک می توانست گل سوم را به ارمغان بیاورد؛ اما ضربه او که با تعلل همراه بود با عکس العمل خوب سهیچ مواجه شد.

در دقیقه ۶۵ هازارد صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل سوم شد؛ اما ضربه او با مهار فوق العاده سهیچ همراه بود.

چند دقیقه بعد موراتا در محوطه صاحب یک تک به تک شد؛ اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه قره باغ به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۷۰ باز هم چلسی با توقف هازارد صاحب پنالتی شد که این بار فابرگاس آن را تبدیل به گل کرد و چلسـی با ۳ گل از قره باغ پیش افتاد.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۶ ویلیان موفق شد با یک ضربه دیدنی از راه دور گل چهارم را نیز به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسـی ۰-۴ قره باغ را مغلوب کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو