Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-25@22:09:54 GMT

اعلام جزییات مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۹۴۶۲

اعلام جزییات مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

به گزارش"۱۱نیوز"؛ قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه پس از مشخص شدن 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها، جمعه، 10 آذرماه در کاخ کرملین برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی حریفان خود را بشناسند.
* مراسم قرعه‌کشی جام جهانی اول دسامبر در مسکو برگزار می‌شود و فیفا اسامی مشاوران قرعه‌کشی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوردون بنکس  از انگلیس، فابیو کاناوارو از ایتالیا، دیه‌گو مارادونا از آرژانتین و کارلس پویول از اسپانیا، میرسلاو کلوزه از آلمان، گری لینه‌کر از انگلیس، نیکیتا سیمونیان و دیه‌گو فورلان این نفرات را تشکیل می‌دهند.
* علی دایی، پیشکسوت و اسطوره فوتبال کشورمان و بهترین گلزن ملی فوتبال دنیا در فهرست مدعوین مراسم قرعه‌‌کشی جام جهانی قرار گرفت.
* بر اساس برنامه فیفا، تیم‌های سید سوم اولین بازی خود را با تیم‌های سید چهارم برگزار خواهند کرد. بدین ترتیب یکی از تیم‌های نیجریه، مراکش، پاناما یا صربستان اولین حریف ایران در جام جهانی خواهند بود.
* این مراسم از ساعت 16 به وقت مسکو (16:30 به وقت تهران) با مراسم فرش قرمز آغاز خواهد شد.
* میهمانان دعوت شده به مراسم و نمایندگان 32 تیم صعود کننده با عبور از روی فرش قرمز، وارد سالن خواهند شد.
* مراسم قرعه‌کشی به صورت رسمی به وقت محلی از ساعت 18 آغاز می‌شود و یک ساعت به طول می‌انجامد.
* پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، مربیان تیم‌ها و میهمانان ویژه مراسم در میکسدزون (محل مصاحبه) حاضر می‌شوند و سپس مراسم پذیرایی از حاضران در قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
* گری لینه‌کر مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا، مجری مشهور روسی مجریان مراسم قرعه‌کشی خواهند بود.
* آلمان در دوره قبلی جام جهانی قهرمانی را به خود اختصاص داد. قرار است میرسلاو کلوزه، کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان هم جام قهرمانی را به مراسم بیاورد.
* کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در ایران مراسم حضور خواهد داشت.
* مهدی مهدوی‌کیا نیز میهمان ویژه فیفاست که به این مراسم دعوت شده است. برچسب ها: جام جهانی 2018 ، قرعه کشی جام جهانی ، ۱۱نیوز ، اعلام جزییات مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود

فرماندار مشهد به مسئولان شهر جدید بینالود برای تحویل زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت مهلت یک ماه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری امروز در آیین طرح جوانی جمعیت که ویژه خانواده‌هایی با  4 فرزند زیر 20 سال در شهر جدید بینالود برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات خوب دولت، طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت است که باید به صورت جدی پیگیری شود، البته در این زمینه اقدامات زیادی انجام شده و امروز توفیقاتی در این حوزه حاصل شده است.

وی افزود:تا به امروز فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و تا پایان اردیبهشت به مسئولین شرکت عمران بینالود مهلت می‌دهم تا زمین‌ها را به متقاضیانی که قرعه‌کشی شدند تحویل دهد.

داوری تصریح کرد: اگر بتوانیم موضوع مسکن را در حوزه معیشت خانوار حل کنیم بخش زیادی از مشکلات مردم در این حوزه و معیشت برطرف خواهد شد و این اقدام اولویت ماست، زمانی‌که هزینه مسکن کم شود هزینه معیشت پایین خواهد آمد.

فرماندار مشهد درباره طرح ملی مسکن و جوانی عنوان کرد:در حوزه مسکن ملی و جوانی اقداماتی زیادی انجام شده  و تلاش ما این است تا متقاضیان واجد شرایط را به نحو احسن پوشش دهیم اما متاسفانه در بینالود کمی در این زمینه غفلت شده و از مدیران شهر بینالود گلایه دارم، زیرا آنچه انتظار می‌رفت انجام نشده است.

کوتاهی‌ها را به ما اطلاع دهید

داوری ادامه داد: صبح امروز در شورای مسکن تصمیمات ویژه ای گرفته شد، شما مردم نماینده من هستید تا مواردی که انجام نمی‌شود را به من منعکس کنید اگر کوتاهی در مصوبات شد بیاید مطرح کنید.

فرماندار مشهد با اشاره به مطالبه گری مردم در حوزه مصوبات و درخواست ها بیان کرد: روزهای دوشنبه ملاقات عمومی داریم و هر کدام از نکته هایی که امروز گفته می‌شود و صورت نمی‌گیرد، اگر در حوزه مصوبات کوتاهی شد را به فرمانداری اطلاع دهید.

وی گفت: امروز تعدادی زمین قرعه کشی خواهد شد که بخش از آن در سال 1401 قرعه کشی شده است، همه زمین‌های گذشته و حال که در طرح ملی نهضت مسکن و جوانی جمعیت قرعه کشی شده است باید تا پایان اردیبهشت تحویل متقاضیان داده شوند.

داوری افزود: هیچ مبلغی نیز بابت زمین نباید در یافت شود، همچنین 40 میلیون تومان گرفته شده از متقاضیان باید برگشت داده شود، زمانیکه قسمت اول برسد این 40 میلیون تومان را باید پرداخت کنند و شرکت عمران بینالود حق دریافت پول برای واگذاری زمین را ندارد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: کسانیکه تا پایان اردیبهشت زمین خود را تحویل نگیرند و تا خرداد فونداسیون انجام نشود، زمین از آنان پس گرفته خواهد شد و  به دیگران واگذار می‌‌شود و  اگر قرعه کشی صورت گرفته و زمین به متقاضی تحویل داده نشده از گذشته تا پایان خرداد باید زمین‌ تحویل داده شود. همچنین اگر کسی درخواست نکرد زمین به دیگری واگذار خواهد شد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: 25 هزار نفر ثبت نام در بینالود داریم که به این تعداد زمین نداریم لذا هر سرپرست خانواری که در قرعه کشی امروز یا گذشته زمین به وی تخصیص داده شده باید آن را بسازد، در غیر این صورت زمینش واگذار خواهد شد.

وی مطرح کرد: کسانی که مسکن ملی دریافت می‌کنند می‌توانند 550 میلیون وام ساخت یا کارمزد 18 درصد یا 350 با کارمزد 5 درصد و باز پرداخت 20 ساله دریافت کنند.

داوری در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز بیان کرد: زمین های طرح جوانی جمعیت باید تا پایان شهریور تحویل داده شود، این گروه 4 فرزندی مالک زمین هستند و تا شهریور باید به اداره  ثبت معرفی شوند، اما کسانی‌که مسکن ملی دریافت می‌کنند باید در این منطقه سکونت داشته باشند، زیرا قرارداد 99 ساله دارند.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه ملک آباد و بخش احمد آباد 600 زمین قرعه کشی شده و تا هفته آینده باید 360 زمین تحویل متقاضیان شده باشد؛ ما مصمم هستیم زمین رایگان به مردم بدهیم تا  همه خانه دار شوند و یک فرصت و اقدام ویژه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت