Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@12:40:53 GMT

نادر از پنجشنبه به تلویزیون می‌آید+عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۹۴۶۵

نادر از پنجشنبه به تلویزیون می‌آید+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، بهادر مالکی که در کارنامه خود تجربه صداپیشگی عروسک‌هایی چون فامیل دور را دارد، صداپیشگی عروسک «نادر» را بر عهده دارد و مهدی برقعی که پیش از این عروسک‌گردان عروسک جناب خان در برنامه «خندوانه» بود، عروسک گردان این مجموعه است.

«سوغات جنگل» در ۱۲۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با هدف ایجاد سرگرمی و بستری آموزشی برای گروه سنی نوجوان به بالا تهیه شده و تلاش دارد با نگاهی طنز دغدغه‌های مخاطب خود و خانواده‌ها را بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه عروسکی به فراخور موضوع و داستان چهره‌های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می‌کنند.

همچنین محمد عسگری، وحید آقاپور، دریا مرادی دشت از بازیگران این مجموعه عروسکی هستند و امیر رضا احمدی بازیگر خردسال که در حال حاضر در فیلم سینمایی «ماه پیشونی ٢ » حضور دارد در «سوغات جنگل» نقش بابک را ایفا می‌کند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده‌ای سه نفره میشود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است ...

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر، امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

«سوغات جنگل» کاری است از گروه کودک و نوجوان که پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی، بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های «وِل وِله»، «چراغ‌هایِ ناتمام»، «گذر» و سریال‌های «پایتخت ۶»، «شکوه یک زندگی»، «آهوی ماه نهم»، «هِدارپِه» «کَلّه وَنگ» و ... حضور داشته است.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد