Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:19:54 GMT

روحانی عازم تهران شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۹۵۱۵

روحانی عازم تهران شد

رییس‌جمهوری کشورمان چهارشنبه شب و پس از شرکت در نشست سه‌جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه، روسیه را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که به منظور شرکت در نشست سه‌جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه و با هدف بررسی روند و نتایج مذاکرات آستانه و آغاز فرآیندهای سیاسی داخلی در سوریه به سوچی روسیه سفر کرده بود، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهوری کشورمان در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست سه جانبه و کنفرانس خبری روسای‌جمهوری سه کشور، دیدارهای جداگانه‌ای نیز با ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد

به گزارش جام جم آنلاین، امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در ادامه حمایت‌های غرب از نسل‌ کشی فلسطینان در نوار غزه به دست نیروهای رژیم اشغالگر گفت که نمایندگان رژیم صهیونیستی می‌توانند با پرچم این رژیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور پیدا کنند!

ورزشکاران روسیه به‌دلیل حمله این کشور به اوکراین در فوریه ۲۰۲۴ که تاکنون نیز ادامه یافته است، از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با پرچم روسیه ممنوع شده‌اند.

با این حال، مکرون مدعی است که روسیه به اوکراین تجاوز کرده اما چنین مساله‌ای برای رژیم صهیونیستی صدق نمی‌کند و در نتیجه نمایندگان صهیونیستی می‌توانند با پرچم خود در المپیک حضور یابند!

وی بدون کوچک‌ترین اشاره به جنایت‌های فجیع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مدعی شد: نمی‌توان اسراییل را متجاوز نامید زیرا به یک حمله پاسخ می‌دهد!

در پی عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، نیروهای این رژیم در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه نوار غزه را هدف حمله‌های گسترده همه‌جانبه قرار داده‌اند؛ به طوری که به‌دنبال این تجاوزها تاکنون حدود ۳۴ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران روسیه از حضور با پرچم این کشور در این رقابت‌ها ممنوع کرده است و آنها تنها قادرند با پرچم بی‌طرف در مسابقات حاضر شوند. مسکو این تصمیم را تبعیض‌آمیز و مغایر با منشور المپیک خوانده است.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • نشست اضطراری شورای امنیت با حضور گوترش و نمایندگان تهران و تل آویو درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل آغاز شد
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد