Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:05:05 GMT

پایان کار فرنگی‌کاران ایران با ۳ برنز

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۹۵۴۶

پایان کار فرنگی‌کاران ایران با ۳ برنز

تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با نمایشی ضعیف و دور از انتظار با کسب سه مدال برنز و عنوان چهارمی تیمی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط امین کاویانی نژاد، فرشاد بلفکه و پیام بویری در اوزان ۶۶، ۷۱ و ۷۵ کیلوگرم صاحب ۳ مدال برنز شد و در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجستان با ۵۱، روسیه با ۵۰ و ترکیه با ۴۲ امتیاز به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جهان ایستادند و ایران نیز با ۳۴ امتیاز چهارم شد.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم و پایانی رقابت‌ها به شرح زیر است:
 
در وزن ۵۹ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد اما با تنوجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، دلخانی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۲ بر صفر کریستوفر کرامر از آلمان را شکست داد وی در دیدار بعد مقابل آگوستین اسپاسوف از بلغارستان با نتیجه ۱۵ بر ۷ مغلوب و حذف شد.
 
در وزن ۶۶ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن میرزویان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. کاویانی در این دیدار آبیلایخان آمزیف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد اما با توجه به حضور این حریف ترک در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل استانیسلاو شافارنکا از بلاروس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از  مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی شکست خورد و پنجم شد.

روز گذشته (سه‌شنبه) نیز در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست، فرشاد بلفکه در وزن ۷۱ و پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و مهدی فلاح در وزن ۸۵ و امیر حسین حسینی در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با هدایت حمید باوفا با کسب ۳ مدال برنز به کار خود پایان داد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم

محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند