Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@11:05:05 GMT

مسابقات مرگ آور سوسک خوری!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۹۷۵۹

مسابقات مرگ آور سوسک خوری!

برنده مسابقه سوسک خوری در فلوریدا بعد از خوردن ۶۰ گرم کرم خوراکی (لارو نوعی سوسک)، ۳۵ کرم و یک سطل سوسک اعلام شد. ناطقان: برنده مسابقه سوسک خوری در فلوریدا بعد از خوردن ۶۰ گرم کرم خوراکی (لارو نوعی سوسک)، ۳۵ کرم و یک سطل سوسک اعلام شد.


وی دقایقی پس از جشن پیروزیش به دلیل خفگی درگذشت!
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سوسک خوری ، مسابقه ، مرگ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد، اقلام خوراکی خانوار کارگری را هم پوشش نمی‌دهد

نایب رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران درباره دستمزد گفت: دستمزد فعلی نمیتواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را پوشش دهد چه برسد به اقلام غیر خوراکی. روش تعیین فعلی دستمزد می بایست تغییر یابد. - اخبار اقتصادی -

محمدرضا باقر متانی، نایب رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ با اشاره به اینکه اعضای شورایعالی کار می بایست مطابق معیشت و قانون مزد را مصوب نمایند گفت: مزد تعیین شده می بایست مطابق قانون معیشت خانوار کارگران را پوشش دهد، دستمزد با توجه به در نظر گرفتن هزینه های یک زندگی استاندارد و مطلوب تعیین شود نه حداقل های زندگی!

این فعال کارگری گفت : یکی از نمایندگان شورایعالی کار بدون کار کارشناسی و بررسی کارزار حداقل دستمزد پانزده میلیون تومان را به راه انداخته است . تبصره 2 قانون کار راه را نشان داده است . سوال اینجاست چرا باید قبل از مذاکرات نرخ تعیین نمایید؟

وی اظهار داشت: دستمزد فعلی نمیتواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را پوشش دهد چه برسد به اقلام غیر خوراکی. روش تعیین فعلی دستمزد می بایست تغییر یابد.

متانی افزود :اگر به فکر راه نجات تولید و اشتغال هستیم می بایست دستمزد ها را بیش از تورم افزایش داده و قدرت خرید کارگران را حفظ نماییم.تورم اتفاق افتاده در سبد هزینه، ملاک محاسبه می باشد نه تورم درآمد سال گذشته.

این فعال کارگری ادامه داد: از نمایندگان کارگری شورایعالی عالی کار درخواست داریم مطابق تبصره 2 ماده 41 قانون کار توافق کرده و خط قرمز جامعه کارگری را حفظ نمایند و مانند سال گذشته عمل ننمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • این ده خوراکی بهاره را حتما مصرف کنید
  • بهترین خوراکی های تقویت حافظه
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • دستمزد، اقلام خوراکی خانوار کارگری را هم پوشش نمی‌دهد
  • لاپید به نتانیاهو: در جنگ شکست می‌خوری!
  • ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس
  • فیلم کامل مسابقه هادی چوپان و قهرمانی در آرنولد کلاسیک بیرمنگام انگلیس؛ قهرمانی با صدای زوزه گرگ!
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • این ۵ خوراکی سرشار از ویتامین E هستند
  • فشار خون بالا را با این خوراکی‌ها کنترل کنید